Wij hebben op 26 januari 2019 een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. De jongens draaide de muziek die wij wilden horen en het was werkelijk waar een fantastisch feest.

Lobke

Super feest gehad! Leuke jongens die er wel een feestje van maken! Aanrader!

Brengen heel goed sfeer

Ben

Wij hebben een top feest gehad! Leuke dj en een goed verzorgde show

Snelle reactie

Triple-Y Holding

Alleen maar positieve ervaring. Voor de 2de keer ingehuurd en gewoon super. Wij hadden ook 2 gastoptredens, maar de aanvulling op deze artiesten was gewoon super. Vragen meerdere malen of alles... Alleen maar positieve ervaring. Voor de 2de keer ingehuurd en gewoon super. Wij hadden ook 2 gastoptredens, maar de aanvulling op deze artiesten was gewoon super. Vragen meerdere malen of alles naar wens is.

Luisteren goed naar wat je wil. En proberen overal rekening mee te houden

Ga vooral zo door

Wij hebben voor mijn 40e verjaardag een dj gehuurd bij jullie. We hebben een waanzinnig feest gehad. Van hazes tot happy hardcore werkelijk alles werd gedraaid.. Precies zoals we het hadden... Wij hebben voor mijn 40e verjaardag een dj gehuurd bij jullie. We hebben een waanzinnig feest gehad. Van hazes tot happy hardcore werkelijk alles werd gedraaid.. Precies zoals we het hadden voorgesteld.

Jonge vlotte gasten

Ga zo door

Wij hebben eind december een kerstborrel gehad met jullie. We vonden het een zeer geslaagde avond. De muziek was zoals het moest zijn: lekker Kerst. Ook werden onze verzoekjes gedraaid en kwam de DJ... Wij hebben eind december een kerstborrel gehad met jullie. We vonden het een zeer geslaagde avond. De muziek was zoals het moest zijn: lekker Kerst. Ook werden onze verzoekjes gedraaid en kwam de DJ regelmatig vragen of alles naar wens was.

Verzoekjespagina

Wij hebben op 5 januari een nieuwjaarsreceptie gehad met jullie. Mede dankzij jullie was het een top feest. Onze gasten hebben heerlijk gedanst en de dj draaide gezellige muziek.

Fijne communicatie van begin tot eind.

Niets

Vooraf heel erg positief en professioneel contact. Op het feest werd ik gebeld door de dj dat zij er waren terwijl het een surprise party was. Niet zo handig.
Aardige dj’s. Duurde wel te...
Aardige dj’s. Duurde wel te lang voordat het feest op de dansvloer op gang kwam. Het was ongeveer 00:00 toen de heren de goede muziek te pakken hadden. Terwijl
Ik een indicatie lijst had gemaakt. Hadden de heren deze wel? Ze wisten namelijk niet dat het het nummer Everybody moest zijn i.p.v. I want iT that wAy. Dit stond ook op die lijst op jullie internet site. De heren wilde om 01:00 stoppen terwijl Ik 0130 had afgesproken. Abrupt eind om 0130.

Vooraf

Zie boven

Reactie Allround DJ Service:

Beste Irene,
Beste Irene,
Vanochtend hebben wij met elkaar uitgebreid gesproken over jouw beoordeling. We zijn blij dat je de DJ's erg goed vond en aardig.. Helaas was er een kleine miscommunicatie over de eindtijd. Telefonisch gaf je aan dat je wel terugkijkt op een positieve en geslaagde avond en daar zijn wij blij om. Ook gaf je aan dat je ons weer zou aanbevelen. En dat horen we natuurlijk graag!
Tot een volgend feest.
Met muzikale groet
Team Allround DJ Service

Deze DJ Service heeft er zeker aan bijgedragen dat ons bedrijfsfeest een groot succes is geworden!

Makkelijk contact, snelle en duidelijke service, goede apparatuur.

Super leuke dj en een geweldig persoon die rekening houdt met al je wensen / verzoekjes. Mooie show en weet hoe hij het feest compleet moet maken! Een echte aanrader!!