Tom

Top service, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

Brahiem

We hebben een onvergetelijk bruiloftsfeest gehad mede dankzij Daniel van Allround DJ service. Hij voelde de muziekkeuze van de gasten heel goed aan waardoor de dansvloer de hele avond gevuld... We hebben een onvergetelijk bruiloftsfeest gehad mede dankzij Daniel van Allround DJ service. Hij voelde de muziekkeuze van de gasten heel goed aan waardoor de dansvloer de hele avond gevuld was!

Kundig en rustig

Ferry

De dj's hebben er een mooi feestje van gemaakt! Bij ons op onze bruiloft gedraaid, en na de openingsdans is de dansvloer niet meer leeg geweest! Wat vooral de verdienste van de dj's was!

Kane

Gespeeld op onze trouwdag

Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.
Erg klantvriendelijk aan de telefoon en als je vragen had kreeg je gelijk reactie.

We hebben...
Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.

We hebben een onwijs leuke avond gehad, waarbij we ook veel reactie hebben gekregen van mensen uit onze omgeving.
Dat ze het zo leuk hebben ervaren.

Wij hadden allebei een top 10 doorgegeven en we hebben die nummers niet allemaal terug gehoord.
Dat vonden we wel jammer.
* Wij hadden aangeven dat we aan het begin zachte muziek...
Dat vonden we wel jammer.
* Wij hadden aangeven dat we aan het begin zachte muziek wilde, alleen werd dat snel omhoog gedraaid.

Voor de rest was het helemaal super

Leroy

Goed georganiseerd, was ontzettend gaaf echt een aanrader. Er was leuke muziek en een mooie show!

Ze waren op tijd en hadden een vette show neergezet

Jaap

Erg vriendelijk!! Luisteren goed naar de wensen.

vriendelijk

Jarko

Goed feestje netjes verzorgd lekker bezig top avond gehad

beste dj ooit!!!

Salah

Lekker bezig topavond gehad

goede muziekkeuze! bedankt man!

harka

Top was een leuke avond bedankt voor alles

alles was goed was een gezellige avond

soms iets te hard maar alsnog prima

jally

Top service , Goed en betaalbaar echt een aanrader.

snelle service en duidelijk contact

alles was in orde