Ali

Zeer professioneel en vriendelijke service

Kane

Superbedrijf! Soepel, flexibel en sfeervol.

Harry

Houdt zich aan de afspraak en kun je echt op rekenen! Top!

Bernt

Wij hebben de samenwerking als heel fijn en goed ervaren

Pieter

Flexibel, klantvriendelijk en betaalbaar.

Lara

Heel erg tevreden over deze DJ

Kees

Super

zeer vriendelijk
reageren snel en duidelijk
denken mee

Teun

Allrounddjservice heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres. Allrounddjservice heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

Meer duidelijkheid verschaffen over het nut van het samenstellen van de 'Top 20' muziek. Meer dan de helft van de nummers die we hadden uitgekozen is namelijk niet gedraaid tijdens het feest. Meer duidelijkheid verschaffen over het nut van het samenstellen van de 'Top 20' muziek. Meer dan de helft van de nummers die we hadden uitgekozen is namelijk niet gedraaid tijdens het feest.

Abigail

Was echt super, bedankt!!!

Ali

Super leuk contact en er wordt goed geluisterd naar de wensen!