giovanni

Laatst een fantastisch feest gehad met Allround DJ Service. Aanvraag werd snel opgevolgd en de jongens weten hoe ze een feestje kunnen bouwen.

jeroen

Erg leuke dj die goed inspeelde op de wensen. Hij kwam ook netjes tussendoor vragen of alles naar wens was. Top!

Als organisatie voor een studentengala waren we opzoek naar een DJ voor een studentengala. Via internet hebben we Allround DJ Service gevonden. Mooie presentatie en goede prijzen zijn voor ons de... Als organisatie voor een studentengala waren we opzoek naar een DJ voor een studentengala. Via internet hebben we Allround DJ Service gevonden. Mooie presentatie en goede prijzen zijn voor ons de redenen geweest om hun in te schakelen. In een daaropvolgend telefonisch gesprek heeft de DJ onze wensen besproken en het contact was verder fantastisch. Op de avond zelf heeft het bedrijf een fantastische booth opgebouwd. Toen het gala eenmaal begon, hebben de heren er echt een feestje van gemaakt. De organisatie ontvingen in het bijzonder complimenten over de muziek. We zijn ontzettend blij met onze keuze voor deze DJ's. Bij een volgend feest schakelen we zeker weer deze heren in!

Persoonlijk en direct contact met de DJ, mooie presentatie op website/brochure, goede muziek voor een studentenfeest, fantastische dienst in verhouding tot de prijs.

Probeer iets meer van de verzoeknummers te verwerken.

Wat een fijne jongens zijn dit. Ze maken er echt een super feest van!!

Afspraak is afspraak. Denken goed met ons mee!

Lekker blijven doen waar jullie goed in zijn.

Ben

Deze DJ Service heeft er zeker aan bijgedragen dat ons bedrijfsfeest een groot succes is geworden!

Bram

Wij hebben op 5 januari een nieuwjaarsreceptie gehad met jullie. Mede dankzij jullie was het een top feest. Onze gasten hebben heerlijk gedanst en de dj draaide gezellige muziek.

Joep

Super feest gehad! Leuke jongens die er wel een feestje van maken! Aanrader!

Laura

Een DJ service met een goud randje! Vanaf de eerste minuut gingen alle voetjes van de vloer en werd de dansvloer alleen maar voller. Wij willen bij volgende feestjes geen andere DJ meer!

Ryan

Allround DJ Service heeft op het ATC Hilversum veel zielen gewonnen. De muziek sloot perfect aan op het thema van het feest; Oktoberfest.

Sandtley

Super ervaring!! Ze hebben echt ons feest gemaakt. Perfecte aansluiting bij de gasten en continue de vaart erin. En in het laatste uurtje ging echt goed los ;-)