jan

Houdt zich aan de afspraak en kun je echt op rekenen! Top!

caris

Heel goed echt een aanrader

EY

Voor ons bedrijfsfeest hebben wij de fotograaf, mister photobooth en dj van allround dj service ingehuurd.
Ik ben zeer onder de indruk van de service van deze partij.
Er werd met je...
Ik ben zeer onder de indruk van de service van deze partij.
Er werd met je meegedacht (Dick kwam zelf met suggesties voor bijvoorbeeld het design van de fotostrip/de muziekkeuze), niets was teveel gevraagd, er werd snel gereageerd op mails en appjes, etc.,
Het is ontzettend fijn om op deze manier een feest te organiseren.

Ik zou deze partij zeker aanraden!

De service (zoals eerder genoemd)en de kwaliteit van de geleverde services.
De service (zoals eerder genoemd)en de kwaliteit van de geleverde services.
De mister photobooth was makkelijk in gebruik, zag er top uit, was customizable door de green screen en de props waren erg populair.
De dj draaide top muziek, en stuurde zelfs nog op het feest een app om te vragen of alles naar wens was.
De fotograaf heeft de sfeer van het feest goed vast gelegd.

niels

Dick van Allround DJ Service heeft gedraaid op ons bruiloftsfeest in het Zalmhuis. Hij wist onze muziekwensen te vertalen naar een super leuk feest! Het was top!

bart

DJ Dick heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

Ghislaine

Bedankt voor deze geweldige ervaring!

yenne

Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen... Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen probleem.