jolien

Goed feestje netjes verzorgd lekker bezig top avond gehad

bram

Prima, goed contact, duidelijke afspraken en uitleg

kevin

Maakt er een geweldig feest van, altijd! Nooit teleurgesteld geweest.

Mylène

Dick en Ben, nogmaals bedankt voor de top avond! Jullie hebben erg je best gedaan en er een mooie avond van gemaakt. Super bedankt nogmaals! De klas van Fenna en Kiki was erg onder de indruk van... Dick en Ben, nogmaals bedankt voor de top avond! Jullie hebben erg je best gedaan en er een mooie avond van gemaakt. Super bedankt nogmaals! De klas van Fenna en Kiki was erg onder de indruk van jullie lichtshow, photobooth en enthousiasme.

Betrokken en enthousiaste DJ’s

gert

Professionele show, goede communicatie en bovendien een geweldig feest ervan weten te maken! Wij zullen volgend jaar zeker weer van Allround Dj Service gebruik maken!

imke

Top service, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

lisan

De dj's hebben er een mooi feestje van gemaakt! Bij ons op onze bruiloft gedraaid, en na de openingsdans is de dansvloer niet meer leeg geweest! Wat vooral de verdienste van de dj's was!

jim

Goed georganiseerd, was ontzettend gaaf echt een aanrader. Er was leuke muziek en een mooie show!

calvin

Erg vriendelijk!! Luisteren goed naar de wensen.

pieter

Wij hebben Allround DJ Service ingehuurd op onze bruiloft voor het feest s avonds. Het was een goed feest en zowel wij als de gasten hebben zich heel goed vermaakt.