Celine

Hi Dick,

Ik wil je bedanken voor de draaikunsten van de DJ afgelopen zaterdag.
We hebben in alle eerlijkheid zijn naam niet meegekregen, maar hij draaide top!
Onze...
Hi Dick,

Ik wil je bedanken voor de draaikunsten van de DJ afgelopen zaterdag.
We hebben in alle eerlijkheid zijn naam niet meegekregen, maar hij draaide top!
Onze ceremonie was enorm uitgelopen (stadhuis was vergeten een bode in te roosteren) en daardoor de rest ook, maar de DJ heeft gelijk het feest weten neer te zetten en we hebben heerlijk gedanst. Super gedaan!

Groetjes,

Aernout & Céline

Erenstein

Allround DJ Service verzorgde de muziek op onze bruiloft op 2 juli 2016 in het Koetshuis. Ze maakte er een echt feestje van. Onze gasten hebben het er na 6 weken nog over hoe leuk jullie het feest... Allround DJ Service verzorgde de muziek op onze bruiloft op 2 juli 2016 in het Koetshuis. Ze maakte er een echt feestje van. Onze gasten hebben het er na 6 weken nog over hoe leuk jullie het feest maakte. Dus complimenten!! Wij hebben er zelf ook enorm van genoten en onze muziek voorkeuren werden toegepast.

Leuke aankleding van de DJ-boot
Voelde de sfeer goed aan en speelde daar goed op in
Uitstekend geluid
Vroeg halverwege of de muziek naar wens was en paste de wensen gelijk toe

Geen verbeterpunten

Reactie Allround DJ Service:

Wij vonden het ook een geweldig feest! We wensen jullie veel geluk en wellicht tot een volgende keer!
Met muzikale groet.
Allround DJ Service

Jeffrey en Elvera

Vooraf de bruiloft goed contact gehad over onze wensen/ideeën mbt licht en muziek. De avond zelf was perfect, dj voelde de gasten goed aan. We hebben een top avond gehad. Hierbij nog onze dank voor... Vooraf de bruiloft goed contact gehad over onze wensen/ideeën mbt licht en muziek. De avond zelf was perfect, dj voelde de gasten goed aan. We hebben een top avond gehad. Hierbij nog onze dank voor deze fijne avond!

Top licht en geluidset voor een betaalbare prijs.
Voelt aan wat de gasten willen horen.

Hoek

Heel goed echt een aanrader

ze voelden de juiste sfeer aan en handelen naar gelang en ook de aparte verzoeken zijn goed gegaan

Wij hebben waanzinnig genoten op onze bruiloft. De muziekkeuze was perfect en direct na de openingsdans is het losgegaan. We hadden ons geen betere bruiloft kunnen wensen. Hartstikke bedankt... Wij hebben waanzinnig genoten op onze bruiloft. De muziekkeuze was perfect en direct na de openingsdans is het losgegaan. We hadden ons geen betere bruiloft kunnen wensen. Hartstikke bedankt Allround DJ Service, het was geweldig!

-Goede muziek keuze
-Duidelijke paketten
-Enthousiaste jongens

-niets

Leonora Hazel

Dick van Allround DJ Service heeft gedraaid op ons bruiloftsfeest op 10 juni 2016 in het Zalmhuis. Hij wist onze muziekwensen te vertalen naar een super leuk feest! Het was top!

Erg prettige communicatie
Inspelen op het publiek

Technische aansluiting op de locatie

Rob Everaardt

DJ Dick heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

- Mooie DJ boot
- Jonge en energieke gasten
- Voelde de sfeer perfect aan

Meer duidelijkheid verschaffen over het nut van het samenstellen van de 'Top 20' muziek. Meer dan de helft van de nummers die we hadden uitgekozen is namelijk niet gedraaid tijdens het feest.

Jennifer Koek-Jansen

Woorden tekort om onze ervaring te omschrijven.
Het was fantastisch, geweldig, top, super en ga zo maar door.
Wij hebben een top feest gehad op onze bruiloft. Heerlijke muziek.. Kortom:...
Woorden tekort om onze ervaring te omschrijven.
Het was fantastisch, geweldig, top, super en ga zo maar door.
Wij hebben een top feest gehad op onze bruiloft. Heerlijke muziek.. Kortom: wij boeken ze zeker nog een keer als we een groot feest geven!!

Top Dj!

Heel erg tevreden over deze DJ

Saskia van 't Hof

DJ na een diner. Was leuk en goed.

klantvriendelijkheid, mogelijkheid op de website verzoeknummers in te vullen door gasten