Dankjewel Dick & Collega. Wat hebben jullie er een feestje van gemaakt zeg! Perfecte muziekkeuze, licht, effects & entertainment! En ook niet onbelangrijk: betaalbaar! Iedereen was erg te spreken... Dankjewel Dick & Collega. Wat hebben jullie er een feestje van gemaakt zeg! Perfecte muziekkeuze, licht, effects & entertainment! En ook niet onbelangrijk: betaalbaar! Iedereen was erg te spreken over jullie en we hebben erg genoten. Spierpijn van het dansen en balen dat het voorbij is. Nogmaals waanzinnig bedankt en heel veel succes met je bedrijf dat gaat vast lukken!

Betaalbaar, complete show, goede sfeer en muziekkeuze!

Niets ga zo door!

Rianne en jeroen de mol

Vrijdag 30/09 getrouwd. S avonds hebben wij deze geweldige dag afgesloten met een super feestavond!
Muziek was top, personeel vriendelijk en wist goed in te spelen op reacties van onze gasten, op de muziek.

- vriendelijk
- weten goed de momenten af te wachten en daarop in te spelen

Super leuk contact en er wordt goed geluisterd naar de wensen!

Sluit gewoon super aan op de wensen die we hebben doorgegeven!

Dick en Roos

Gespeeld op onze trouwdag

Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.
Erg klantvriendelijk aan de telefoon en als je vragen had kreeg je gelijk reactie.

We hebben een...
Was makkelijk om met ze in contact te komen.
Het contact liep goed en snel.

We hebben een onwijs leuke avond gehad, waarbij we ook veel reactie hebben gekregen van mensen uit onze omgeving.
Dat ze het zo leuk hebben ervaren.

* Wij hadden allebei een top 10 doorgegeven en we hebben die nummers niet allemaal terug gehoord.
Dat vonden we wel jammer.
* Wij hadden aangeven dat we aan het begin zachte muziek...
Dat vonden we wel jammer.
* Wij hadden aangeven dat we aan het begin zachte muziek wilde, alleen werd dat snel omhoog gedraaid.

Voor de rest was het helemaal super

Coen & Bianca Molenaar

Wauw, wat een super feest hebben jullie er van gemaakt!!! Niks anders dan lof voor de DJ en uiteraard ook de party fotograaf. Alle momenten zijn vast geweldig vast gelegd + de Openingsdans was super... Wauw, wat een super feest hebben jullie er van gemaakt!!! Niks anders dan lof voor de DJ en uiteraard ook de party fotograaf. Alle momenten zijn vast geweldig vast gelegd + de Openingsdans was super gefilmd. Ook de lichtshow tijdens de openingsdans was precies zoals we van te voren hadden afgesproken. Alleen maar blije mensen gezien gisteravond. Van iedereen complimenten gekregen voor het feest. Nogmaals bedankt voor alles en geweldig dat we de foto's/film al binnen 24uur toegezonden kregen. Liefs Coen & Bianca

Snelheid, vriendelijkheid, top ingespeeld op de avond, in 1 woord: GEWELDIG!

Niks meer aan doen, houden zo :-)

Levi

Super ervaring!! Ze hebben echt ons feest gemaakt. Perfecte aansluiting bij de gasten en continue de vaart erin. En in het laatste uurtje ging echt goed los ;-)

Tijdens het feest zijn ze echt super en raad ik ze iedereen aan!

Waarschijnlijk doorsnee grote drukte in het seizoen was de communicatie wel eens lastig (ook door ons zelf). Daar kan/mag wel wat meer capciteit bij. Maar dit is ruimschoots goed gemaakt op het... Waarschijnlijk doorsnee grote drukte in het seizoen was de communicatie wel eens lastig (ook door ons zelf). Daar kan/mag wel wat meer capciteit bij. Maar dit is ruimschoots goed gemaakt op het feest zelf.

Cindy Zandbergen

Een DJ service met een goud randje! Vanaf de eerste minuut gingen alle voetjes van de vloer en werd de dansvloer alleen maar voller. Wij willen bij volgende feestjes geen andere DJ meer!

Weet iedere keer het danspubliek weer te raken met een swingend feestnummer! Zeer klantvriendelijk en speelt goed in, op de wensen van het publiek.

wij hebben niets op of aan te merken. Geweldige dj service!

T. Boer & zn

Tbv een dienstjubileum hebben wij een receptie georganiseerd.
AR DJ service hebben wij via een medewerker ingehuurd.
De DJ was keurig op tijd zodat hij rustig zijn installatie kon...
Tbv een dienstjubileum hebben wij een receptie georganiseerd.
AR DJ service hebben wij via een medewerker ingehuurd.
De DJ was keurig op tijd zodat hij rustig zijn installatie kon opbouwen.
Een installatie die er overigens leuk uitzag en die met de lichten erbij voor een goede sfeer zorgden.
Wij bleken uiteindelijk in een stilte gebeid te staan (wat we in eerste instantie niet wisten) maar de
DJ heeft er voor gezorgd dat dit goed bleef verlopen.
Compliemt gegeven en wij gaan jullie zeker weer inhuren.

nvt

nvt

Mike van Katwijk

De dj's hebben er een mooi feestje van gemaakt! Bij ons op onze bruiloft gedraaid, en na de openingsdans is de dansvloer niet meer leeg geweest! Wat vooral de verdienste van de dj's was!

Mike van Katwijk