Ben en Lobke

We hebben er echt een super feestje van gemaakt vorige week! Jongens van allround dj service ontzettend bedankt!De muziek was helemaal naar ons zin! en de show zag er ook echt prachtig uit. Op naar... We hebben er echt een super feestje van gemaakt vorige week! Jongens van allround dj service ontzettend bedankt!De muziek was helemaal naar ons zin! en de show zag er ook echt prachtig uit. Op naar het volgende feestje zouden we zeggen.

groetjes

Ben en Lobke

-service gericht
-hebben verstand van alle soorten muziek
-erg mooie show

nvt

De Baak

Prima ervaring, wordt correct te woord gestaan, duidelijke afspraken

alles keurig verzorgd. Er word meegedacht om iets te regelen, ook op de avond zelf door aantal tips

Als er telefonisch wordt toegezegd dat de offerte of andere afspraak die avond nog wordt gemaild, dit dan ook doen en niet 1 of 2 dagen later, waardoor de klant gaat twijfelen klopt het dat ik nog... Als er telefonisch wordt toegezegd dat de offerte of andere afspraak die avond nog wordt gemaild, dit dan ook doen en niet 1 of 2 dagen later, waardoor de klant gaat twijfelen klopt het dat ik nog geen bevestiging heb gehad

stanislascollege

Wij huren al twee jaar deze Dj op school en één ding weten wij wel en dat is dat wij geen andere Dj meer willen

Weet ook de kinderen van speciaal onderwijs een wereld avond te bezorgen en kan goed in spelen op deze leerlingen.

Als altijd, alles prima in orde....

Flexibel, klantvriendelijk en betaalbaar.

Flexibel, klantvriendelijk en betaalbaar.

Tot nu toe hebben wij tweemaal een dj ingezet.
Eenmaal voor een receptie met muziek in verband met een receptie
en nu voor het eerst met Sint Nicolaas voor d ekinderen van onze...
Tot nu toe hebben wij tweemaal een dj ingezet.
Eenmaal voor een receptie met muziek in verband met een receptie
en nu voor het eerst met Sint Nicolaas voor d ekinderen van onze medewerkers.
In beide situatie een heel positieve ervaring van de uitvoering van de DJ;s ook namens de gasten.

Erica

"In een woord: GE-WEL-DIG!"

"In een woord: GE-WEL-DIG!"

Allereerst willen wij jullie bedanken voor een TOP trouwfeest. Jullie hebben het echt zo leuk gedaan. Voordat het feest begon waren wij nog wel huiverig, onze gasten zijn namelijk geen echte dansers. Maar later op de avond was hier niks van terug te zien! Iedereen stond op de dansvloer & had het naar zijn zin. Goede voorbereiding, en wij vonden het voorgesprek met jullie erg prettig.

Bedankt nogmaals en ga zo door!

Eric & Brenda

-Super leuke muziek
- Komen naar je toe om te vragen of alles naar wens is
-Mooie show

-Wellicht een leuke extra zoals een confetti kanon

Myrthe en bram bodelier

Erg vriendelijk!! Luisteren goed naar de wensen.

Vriendelijk

Foto's eerder sturen. Is leuk om na te genieten

Lennart

Zeer professioneel en vriendelijke service

Op zeer korte termijn goede service kunnen verlenen

Graag bedanken wij jullie (zoals jullie vroegen) op deze manier voor het verzorgen van de muziek op onze bruiloft afgelopen weekend. Want echt HET WAS WAANZINNIG! Wat hebben wij van deze avond... Graag bedanken wij jullie (zoals jullie vroegen) op deze manier voor het verzorgen van de muziek op onze bruiloft afgelopen weekend. Want echt HET WAS WAANZINNIG! Wat hebben wij van deze avond genoten. En dat kwam geheel door jullie. We hebben alleen maar positieve reacties gehad van ons gasten en we zullen deze avond nooit meer vergeten. We vonden de diversiteit van muziek erg leuk, precies zoals we het hadden voorgesteld! We vonden het fijn dat je vooraf bij ons langskwam om onze wensen te bespreken.

Heel erg bedankt en succes met het bedrijf!

- Geweldige muziekkeuze
- We konden onze wensen aangeven via de Persoonlijke pagina