-Professioneel
-Flexibel
-voelen het publiek goed aan

nvt

Nick en Marloes

10/10

We hebben de avond van ons leven gehad! De DJ begreep onze wensen en zorgde ervoor dat zelfs onze oma het niet kon laten een dansje te wagen. Wij hebben ervan genoten en als we de reacties mogen... We hebben de avond van ons leven gehad! De DJ begreep onze wensen en zorgde ervoor dat zelfs onze oma het niet kon laten een dansje te wagen. Wij hebben ervan genoten en als we de reacties mogen horen, de gasten ook enorm!

Mike en Inge

10/10

Bij het boeken van een DJ hoop je gewoon dat je de juiste hebt. En dat is het bij allround dj service. We zijn enorm blij geweest met onze keuze. We hadden goed contact zowel voor op als na het... Bij het boeken van een DJ hoop je gewoon dat je de juiste hebt. En dat is het bij allround dj service. We zijn enorm blij geweest met onze keuze. We hadden goed contact zowel voor op als na het feest en hebben alleen maar leuke dingen gehoord van de gasten. Het was sowieso al een topdag, en met deze afsluiter kon het eigenlijk niet beter. Verder hebben ze een hele mooie lichtshow!

Michael de Jong

10/10

Allround DJ Service weet het enthousiasme goed over te brengen op de gasten. Het maakte dat mijn 50e verjaardag, een knallend feest werd. Ze draaien werkelijk alles en verzoekjes waren geen probleem.

Mieke van Wateringen

10/10

Top service, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

Joost en Elise

10/10

Alles was super geregeld van begin tot eind. We hebben fijn contact gehad met Allround DJ Service en onze wensen online kunnen doorgeven. Op het feest spatte de energie eraf en ging het helemaal... Alles was super geregeld van begin tot eind. We hebben fijn contact gehad met Allround DJ Service en onze wensen online kunnen doorgeven. Op het feest spatte de energie eraf en ging het helemaal los. Eigenlijk gewoon precies zoals we het voor ogen hadden. Professionele gasten zijn het, chapeau!

10/10

Wij hebben een prachtige ervaring gehad met Allround DJ Service. De jongens zijn professioneel bezig en de muziek die er werd gedraaid paste goed bij onze gasten.

Super gedraaid!

niet van toepassing

Marielle Vermeulen

10/10

Dick heeft van 20:00-1:00 gedraaid op onze bruiloft. Zonder dat ik er iets van heb gemerkt stond hij helemaal opgebouwd en klaar. De muziek ging aan, en de dansvloer vulde zich volledig vanzelf en... Dick heeft van 20:00-1:00 gedraaid op onze bruiloft. Zonder dat ik er iets van heb gemerkt stond hij helemaal opgebouwd en klaar. De muziek ging aan, en de dansvloer vulde zich volledig vanzelf en bleef de hele avond volledig vol. Precies gekregen wat we heel graag wilden. En de bubbelblaasmachine heeft de foto's van het feest zoveel glans gegeven, blij dat je die in het standaardpakket had zitten!

Dick deed het geweldig: onze gasten stonden al op de dansvloer voor de grote opening en zijn er niet meer afgeweest. Ik had veel opgeschept dat we een dj van mijn leeftijd zouden krijgen ( meer... Dick deed het geweldig: onze gasten stonden al op de dansvloer voor de grote opening en zijn er niet meer afgeweest. Ik had veel opgeschept dat we een dj van mijn leeftijd zouden krijgen ( meer muziek van nu dan al die 90's party's die me behoorlijk de keel uit zijn gaan hangen) dus hij had hoge verwachtingen die hij goed waar had gemaakt. Zijn broer als partyfotograaf heeft het super gedaan en heel fijn was dat ze van alle foto's het kaf al van het koren gescheiden hadden!

Dick, je kan in je communicatie soms merken dat je er nog een vaste baan naast hebt en dat je ondertussen aardig wat klussen hebt. Je bent een hele goede: als dit is wat je leuk vindt, zou ik... Dick, je kan in je communicatie soms merken dat je er nog een vaste baan naast hebt en dat je ondertussen aardig wat klussen hebt. Je bent een hele goede: als dit is wat je leuk vindt, zou ik aanraden om ervoor te gaan en het andere werk iets terugschroeven. En je prijzen zijn lekker scherp, als het nodig is kan je daar nog wat inkomen erbij schrapen. ;-)

ATC Hilversum

10/10

Maakt er een geweldig feest van, altijd! Nooit teleurgesteld geweest.

Muziekstyle, vriendelijkheid, communicatie

NVM

Joanna en Marcel Ruitenberg

8/10

Ti's een onwijs geslaagd feestje geworden! Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en goede muziek. Op de avond zelf waar wij ons bruiloft feest hielden mocht opeens niet alles muziek soorten... Ti's een onwijs geslaagd feestje geworden! Iedereen heeft het naar zijn zin gehad en goede muziek. Op de avond zelf waar wij ons bruiloft feest hielden mocht opeens niet alles muziek soorten gedraaid worden. De dj heeft zich hier goed op aangepast :)

Goed muziek, kijkt wat het publiek wilt, staat actief achter zijn draaitafel.

De communicatie vooraf vonden wij erg stroef lopen. Het mail verkeer was eigenlijk te weinig en waneer ik het nummer belden wat op internet staat, kreeg ik een broer aan de telefoon die weer van een... De communicatie vooraf vonden wij erg stroef lopen. Het mail verkeer was eigenlijk te weinig en waneer ik het nummer belden wat op internet staat, kreeg ik een broer aan de telefoon die weer van een ander bedrijf is. Brengt een beetje verwarring en twijfel.