calvin

Als altijd, alles prima in orde

mooie show mooi podium en mooie optreden

alles was goed!

kaspertjuh

Wij hebben een top feest gehad! Leuke dj en een goed verzorgde show

Snelle reactie

alles was goed ik ben tevreden

casper

Wij hebben een super bruiloftsfeestje gehad! Ze hebben goed ingespeeld op het publiek en rekening gehouden met onze muzieksmaak, doordat je muzieknummers vooraf kon doorgeven en hij vraagt tijdens

Kan goed aanvoelen op welke muziek goed gereageerd wordt en gaat hier ook op in met het draaien.
Houdt rekening met de wensen van het bruidspaar en checkt regelmatig of het zo goed is.

Wij hebben op 26 januari 2019 een DJ gehuurd bij Allround DJ Service. De jongens draaide de muziek die wij wilden horen en het was werkelijk waar een fantastisch feest.

Lobke

Super feest gehad! Leuke jongens die er wel een feestje van maken! Aanrader!

Brengen heel goed sfeer

Ben

Wij hebben een top feest gehad! Leuke dj en een goed verzorgde show

Snelle reactie

Triple-Y Holding

Alleen maar positieve ervaring. Voor de 2de keer ingehuurd en gewoon super. Wij hadden ook 2 gastoptredens, maar de aanvulling op deze artiesten was gewoon super. Vragen meerdere malen of alles... Alleen maar positieve ervaring. Voor de 2de keer ingehuurd en gewoon super. Wij hadden ook 2 gastoptredens, maar de aanvulling op deze artiesten was gewoon super. Vragen meerdere malen of alles naar wens is.

Luisteren goed naar wat je wil. En proberen overal rekening mee te houden

Ga vooral zo door

Wij hebben voor mijn 40e verjaardag een dj gehuurd bij jullie. We hebben een waanzinnig feest gehad. Van hazes tot happy hardcore werkelijk alles werd gedraaid.. Precies zoals we het hadden... Wij hebben voor mijn 40e verjaardag een dj gehuurd bij jullie. We hebben een waanzinnig feest gehad. Van hazes tot happy hardcore werkelijk alles werd gedraaid.. Precies zoals we het hadden voorgesteld.

Jonge vlotte gasten

Ga zo door

Wij hebben eind december een kerstborrel gehad met jullie. We vonden het een zeer geslaagde avond. De muziek was zoals het moest zijn: lekker Kerst. Ook werden onze verzoekjes gedraaid en kwam de DJ... Wij hebben eind december een kerstborrel gehad met jullie. We vonden het een zeer geslaagde avond. De muziek was zoals het moest zijn: lekker Kerst. Ook werden onze verzoekjes gedraaid en kwam de DJ regelmatig vragen of alles naar wens was.

Verzoekjespagina

Wij hebben op 5 januari een nieuwjaarsreceptie gehad met jullie. Mede dankzij jullie was het een top feest. Onze gasten hebben heerlijk gedanst en de dj draaide gezellige muziek.

Fijne communicatie van begin tot eind.

Niets