janne

DJ Rinaldo maakt er een geweldig feest van, altijd! Nooit teleurgesteld geweest.

martijn

Wij hebben een prachtige ervaring gehad met Allround DJ Service. De jongens zijn professioneel bezig en de muziek die er werd gedraaid paste goed bij onze gasten.

lens

Wij hebben de samenwerking met DJ Dennis als heel fijn en goed ervaren

tom

DJ Rinaldo: Erg leuke dj die goed inspeelde op de wensen. Hij kwam ook netjes tussendoor vragen of alles naar wens was. Top!

kevin

De dj's hebben er een mooi feestje van gemaakt! Bij ons op onze bruiloft gedraaid, en na de openingsdans is de dansvloer niet meer leeg geweest! Wat vooral de verdienste van de dj's was!

jari

Een DJ service met een goud randje! Vanaf de eerste minuut gingen alle voetjes van de vloer en werd de dansvloer alleen maar voller. Wij willen bij volgende feestjes geen andere DJ meer! Dankjewel... Een DJ service met een goud randje! Vanaf de eerste minuut gingen alle voetjes van de vloer en werd de dansvloer alleen maar voller. Wij willen bij volgende feestjes geen andere DJ meer! Dankjewel Dj Rinaldo

zoan

Heel erg tevreden over DJ Robin

vera

DJ Tom heeft bijgedragen aan een mooie feestavond als afsluiting van onze bruiloft. De dansvloer heeft de hele avond vol gestaan met een goede afwisseling tussen diverse muziekgenres.

kalvijn

Top service gehad met DJ Tom, leuke mensen, mooie dj shows. Eigenlijk klopte gewoon alles, bedankt!

wouter

Dennis van Allround DJ Service heeft gedraaid op ons bruiloftsfeest. Hij wist onze muziekwensen te vertalen naar een super leuk feest! Het was top!