Een aantal dagen na de aankoop heb ik een mailtje gestuurd, met daarin de vraag wat de diameter van de standaard was. Daar werd vlot, een dag later, op gereageerd. Ik kreeg een link waar ik de... Een aantal dagen na de aankoop heb ik een mailtje gestuurd, met daarin de vraag wat de diameter van de standaard was. Daar werd vlot, een dag later, op gereageerd. Ik kreeg een link waar ik de standaard alsnog kon bestellen. Dat bestellen ging niet helemaal goed, maar het werd keurig opgelost door mij daarover te benaderen en ik kreeg de standaard de volgende dag gratis opgestuurd! Wat een mooie service! Ik ben heel tevreden!

De goede service

Maten van standaards bij de afgeprijsde accessoire zetten.

Zeer tevreden, goede producten, goede klantenservice. Ik kom zeker weer terug!

M. vd Spaan

Jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij de Berkey waterfilter zit. Voor de rest prima bedrijf.

Goede service, ook per telefoon

prima info op de site

Ja 1: de gebruiksaanwijzing in het nederlands vertalen. Het sportflesje bij de go: ik snap er niets van, van hoe het werkt

Snel

Snel

Goede artikelen en nette levering.

De producten waren netjes ingepakt. Overzichtelijke website.

Track and trace code werkte niet.
Diverse prepperartikelen elders besteld aangezien AllPrepare deze niet verkocht bijvoorbeeld: gecomprimeerde harddoeken, opwindbare noodradio, draadzaag, kleine handbijl en een firestarter.

Uitstekend

Alles keurig en snel geleverd

Op dit moment niet

Snelle en correcte levering.

Barneveld

Goed en snel !
Bij uw enquête wordt gevraagd naar after sales. Wellicht optionele vraag van maken want heb ik gelukkig geen ervaring mee en nu maar op goed gezet.

Telefonisch snel en goed geholpen

Heel vlotte service