Martien Magnus

Ik heb 2 vraagjes :
Ik heb 2 vraagjes :
- ik kocht een Royal Berkey waterzuiveraar. Ik zie kalkaanslag in mijn waterkoker na het koken van het gezuiverde water. Is het normaal dat de filters de kalk niet uitfilteren?
- ik kocht ook een set mineraalsteentjes om het gezuiverde water te mineraliseren. Kan het zijn dat die een lichte smaak afgeven aan het water?
Dank u voor uw antwoord!

Snelle en correcte levering.
Mooi en robuust product.

Reactie Allprepare:

Bedankt voor uw reactie. Het is normaal dat dit systeem geen kalk filtert. De black berkey filterelementen laten alle waardevolle mineralen die goed voor ons zijn in het water zitten. Dit zijn zoal... Bedankt voor uw reactie. Het is normaal dat dit systeem geen kalk filtert. De black berkey filterelementen laten alle waardevolle mineralen die goed voor ons zijn in het water zitten. Dit zijn zoal calcium (kalk), magnesium, kalium e.d. Het filter haalt alleen de schadelijke elementen uit het water zoals medicijnresten, chloor e.d.
De mineraalstenen zouden geen smaak af moeten geven aan het water.
Veel plezier met uw aankoop.

Gast

zeer snel geleverd

Ilse

Goed, duidelijke site en na bestelling ook duidelijke info via email met bestellingsgegevens en track&trace.

Emailberichten met voortgang van je bestelling

Berend

Geweldig

Kleine complicatie betreft de levering van mijn bestelling. Vakkundig opgelost door de mannen van Allprepare!

J Hulshoff

Snelle service

Snelle service.

Ludwig Claes

Snelle levering - maar misverstanden ivm 12v laadkabeltje - het terugsturen koste (bijna) even veel als het foute kabeltje :-|

Snelle levering - telefonisch goed bereikbaar

Mirjam Steiner

Allprepare is betrouwbaar

komen afspraken na,
ik ben blij met de Berkey

S van Gerven

Supersnelle en goede levering

Service

Melissa Junck

Snelle levering, klantendienst on top

Snelle levering, klantendienst on top

Eliane Minnen

Zeer goed

Goed geĆÆnformeerd over de snelle levering. Goed verpakt.