Waterfilter besteld met optie : Ophalen Soest. Ophaal adres op de site en de orderbev. is oud. Ze zijn binnen Soest verhuisd per 02 januari. Gaarne aanpassen. Verder product oke.

Reeds genoemd!

Irma Kooij

De website is overzichtelijk. Ik had alleen een aantal vragen en heb gebeld naar Allprepare. Kreeg iemand aan de lijn die de telefoniste bleek te zijn, wat eigenlijk niet gelijk duidelijk was, nadat... De website is overzichtelijk. Ik had alleen een aantal vragen en heb gebeld naar Allprepare. Kreeg iemand aan de lijn die de telefoniste bleek te zijn, wat eigenlijk niet gelijk duidelijk was, nadat ik al een heel verhaal had afgestoken met mijn vragen. Zij kon mij niet doorverbinden, maar ik zou teruggebeld worden... Dat moet nog gebeuren, dus dat is zeker een heel groot verbeterpunt voor Allprepare...

Overzichtelijke website.

Zorgen voor een betere telefonische ondersteuning.

Leonie

Telefonisch contact gehad met Rik Roorda. Verhelderend, duidelijk en vriendelijk. Geen gladde opdringerige verkooppraatjes maar komt eerlijk over.

Het bedrijf heeft veel keus in de diverse maten van de Berkey en bijbehorende attributen en de levering gaat héél snel. In mijn geval: besteld en de volgende dag in huis.
Duidelijk instructiefilmpje hoe de Berkey voor het eerste gebruik te behandelen.

Op een andere site bij een andere verkoper van de Berkey vond ik de uitleg over wat de Berkey doet en kan duidelijker en uitnodigender om er een aan te schaffen.

Aardpunt Massage en Healing

Goede spullen en snel geleverd, ten zeerste aanbevolen!

Levering de volgende kan niet waargemaakt worden, wordt wel bij PostNL aangeleverd, maar vervolgens duurt het 3 dagen voor je het pakket ontvangt, dit dus aanpassen op de website

leveringsdatum aanpassen op website

Dikke prima

Gewoon zoals het hoort.

Eenvoudig, goede en vlotte levering en goed bereikbaar.

Zie ervaring

Daarvoor ken ik ze tekort.

Uitstekende dienste Klantvriendelijk en zeer snel Reacties bedankt Rik
Mvg |stephane

Prima. Behalve uw logistieke partner. GLS is nog niet zo slecht als DHL maar het is lang geen Post NL. Ik kon geen opties selecteren en kon ook niet snel vinden met welke logistieke partij de... Prima. Behalve uw logistieke partner. GLS is nog niet zo slecht als DHL maar het is lang geen Post NL. Ik kon geen opties selecteren en kon ook niet snel vinden met welke logistieke partij de bestelling geleverd ging worden. Mijn tip: geef openheid en nog liever een keuze in logistieke partners.

Goede prijs, duidelijk omschrijvingen

Mijn tip: geef openheid en nog liever een keuze in logistieke partners.

Reactie Allprepare:

Geachte klant, bedankt voor uw feedback, wij hebben PostNL en GLS als transporteur nu op onze site gezet: https://www.allprepare.com/bezorgen-afhalen Met vriendelijke groet, Rik... Geachte klant, bedankt voor uw feedback, wij hebben PostNL en GLS als transporteur nu op onze site gezet: https://www.allprepare.com/bezorgen-afhalen Met vriendelijke groet, Rik Roorda Allprepare

Karperman

Snelle levering, duidelijke website.

Veel informatie over de producten!

nog goedkoper? haha!