P. Alkema

Op zich goede communicatie en snelle afhandeling.

Goede communicatie (zie boven) en vriendelijk

Het vervelende was dat het pakje per post niet aan kwam. Ik wist niet of het brievenbus post was of pakketpost. Ik kreeg een mail, waar ik het pakje kon volgen. Er stond een trackingcode, maar dit... Het vervelende was dat het pakje per post niet aan kwam. Ik wist niet of het brievenbus post was of pakketpost. Ik kreeg een mail, waar ik het pakje kon volgen. Er stond een trackingcode, maar dit bleek geen track and trace code te zijn. Erg verwarrend. Er stonden dingen in de mail, die niet voor mij van toepassing waren, dus ik wist niet waar ik aan toe was. Het bleek om brievenbus post te zijn, zei de medewerker van jullie bedrijf. Het pakje kwam niet aan. Er werd opnieuw een pakje naar mij gestuurd, maar nu met pakketpost. Jammer dat ik toen geen mail kreeg over track and tracenummer. Op het moment dat het pakje bezorgd werd was ik er niet . De mogelijkheid om een ander bezorgmoment te kiezen of een andere locatie werd mij ontnomen. Het is ergens verderop in de flat bezorgd. Maar die mensen zijn steeds niet thuis, dus ik heb mijn pakje nog niet. Het is er dus wel, maar niet hier. Fijn zou zijn om een mail over de voortgang van het pakje te krijgen en het moment waarop het gebracht wordt. Zodat ik maatregelen kan nemen.

Daniel

Snelle service en vriendelijke klanten service.

Een paar blikjes waren gedeukt bij aankomst, na een kort mailtje is dit netjes afgehandeld en krijgen wij vervanging toegestuurd. Keurig.

Het zal niet zo zeer aan Allprepare liggen en eerder aan de vervoerder, maar enkele blikjes kwamen beschadigt aan.

Van hoof Stefanie

Ik ben nog steeds op mn paket aant wachten ,hoop het vandaag te krijgen

rene verbraeken

Ben eigenlijk niet zo blij jullie verkopen mij 2 zonnen panelen van ,100w en geven maar 50w dat is gewoon de helft minder en dan durven jullie nog te zeggen dat dat heel normaal is .

. na de slechte recentie een zonen paneel en versterker gratis bij geleverd waarvoor mijn dank .nu krijg ik als de zon door schijnt toch de 200wat waar ik dan mee kan leven
.de verkoper van...
.de verkoper van alperpair heeft er ook hemel en aarde voor verzet om dit in orde te krijgen zelf in zijn vakantie waar ik dan ook veel respect voor heb dank u wel

Diudelijker zijn over het produkt

Komen afspraken na

Goede levering

Nederlandse handleiding Berkey waterfilter ontbrak

Johan

Top

Top

Keep on the good work!

Very good experience, the day I bought it the next it arrives, only hope it can be cheaper though lol

Really fast service and delivery

Website is kind ugly in my opinion, and as a customer of cause I want to see more discounts

M. Bogaerts

Snelle levering en nette vlotte reactie op mijn vraag

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.

afhaal punt