Heleen van der Ham

Steenstra

Heel positief! In persoonlijk contact is er veel mogelijk. Duidelijke communicatie.

Professionaliteit, communicatie, kwaliteit, flexibiliteit.

Machteld Schravendeel

Levert zoals beloofd. Snel en goede kwaliteit

Idem

Renate

Helemaal prima

Snel, goed verpakt, bereikbaar voor vragen

Tim Loos

De artikelen zijn van uitstekende kwaliteit, alleen de verzending is alles behalve wat het moet zijn. Dagen onderweg zonder enige aanleiding, niet in het spoor maar op de baan. Als je dan uitleg aan... De artikelen zijn van uitstekende kwaliteit, alleen de verzending is alles behalve wat het moet zijn. Dagen onderweg zonder enige aanleiding, niet in het spoor maar op de baan. Als je dan uitleg aan de vervoersmaatschappij vraagt krijg je antwoord van dat die onderweg is. Ik heb vandaag pas mijn pakket aangekregen.

Goed ingepakt.

Reactie Allprepare:

Dag Tim,
Dag Tim,
Vervelend om te horen dat GLS niet goed met jouw bestelling is om gegaan. Dit zal bij GLS aan worden gekaart. Toch willen wij u tevreden achterlaten, u kunt voor vragen of opmerkingen mailen naar matthijs@allprepare.com
Vriendelijke groet,
Het Allprepare team

A.F. Manning

Mijn eerste twee bestellingen snel afgeleverd, goed product.

Snel geleverd, volledig op de hoogte gehouden, kwalitatief een goed en gebruiksvriendelijk product.

Ger

Geleverd volgens afspraak.

De aangegeven levertijd klopte precies.
Netjes verpakt.

Naam

Snelle verzending, maar GLS is een regelrechte ramp. Vandaar dat ik AllPrepare niet zal aanbevelen

Zeer snelle verzending (en trage aankomst

Reactie Allprepare:

Goedemorgen,
Goedemorgen,
Vervelend om te horen dat uw ervaring met GLS niet goed was. Helaas kan ik op dit gebied niets voor u doen. Omdat wij van Allprepare wel degelijk geven om klanttevredenheid kunt u contact opnemen met matthijs@allprepare.com om een eventuele oplossing te bespreken.
Vriendelijke groet,
Het Allprepare team

Nicole

Goede telefonische service en informatie.

Erg behulpzaam.

Wendy

Goede service en snelle levering.

Klantvriendelijk