Toni

Hoi,

Hoi,

Ik heb een Berkey gekocht bij jullie. jullie hadden het druk maar ondanks de drukte die jullie hadden hebben jullie echt alles naar mijn mening goed uitgevoerd ook al kreeg ik even een gevoel van wantrouwen. de wantrouwen kwamen omdat ik 2 keer een telefoniste aan de telefoon kreeg die me geen inhoud kon verlenen van mijn bestelling.

klantvriendelijk.

misschien dat jullie in toekomst de telefonistes meer informatie kunnen geven door een inkijk programma zodat ze meer weten over tijdsduur bestelling.

Goede service! Goede berichtgeving per mail.
Antwoorden snel.

Alles

Ruim aanbod "survival" spullen, van stroomvoorzieningen op zonne-energie tot aan 10 jaar houdbare ready-to-eat producten.

Ruime keuze, duidelijke website.

Belachelijke prijs-fluctuaties. Bestelling van 100 euro kost een dag later ineens 130 euro en een week later 150!

Martin van Iersel

Scherpe prijzen, zeer snelle levering. Super bedrijf.

Joke

Nog niet veel ervaring

Goede website

De verzendkosten belachelijk hoog voor een flesje wat gewoon door de brievenbus kan.
Nu ga ik eerst kijken waar de verzendkosten normaal is.
Vind ik en vele met mij een punt van...
Nu ga ik eerst kijken waar de verzendkosten normaal is.
Vind ik en vele met mij een punt van overweging om het niet te bestellen .
Vriendelijke groet

Ik heb een steripen besteld.Ik had juist deze gekozen omdat deze usb oplaadbaar zou zijn en andere niet. Toen ik de steripen kreeg bleek dat niet het geval. Ik heb gebeld en werd netjes terug... Ik heb een steripen besteld.Ik had juist deze gekozen omdat deze usb oplaadbaar zou zijn en andere niet. Toen ik de steripen kreeg bleek dat niet het geval. Ik heb gebeld en werd netjes terug gebeld. Het bleek een fout op de website en dit zou gelijk veranderd zijn. Er was geen mogelijkheid voor usb oplaadbare steripen dus ik heb deze gehouden.

info op website moet wel kloppen

Goede service, snelle levering.

Prima website
Vlot bestelproces

nee

nee

Zeer snelle levering

Producten goed fouten worden goed opgelost.