Goed, snelle service

Luc

Zeer goed !!

top producten tegen goede prijs !

Duurde lang voordat ik de bestelling binnen kreeg. Wel prima in orde allemaal gekregen wat ik besteld had.

Tycho van Veen

Een zeer betrouwbaar bedrijf. De levering is zoals altijd goed verpakt en het zijn hoogwaardige producten. Zoals altijd snelle levering.

Via de website goede product beschrijving en de kwaliteit is zeer goed.

Er zat erg veel piepschuim rommel in de doos van de levering. Dat had ik, zeker met een dergelijk product, niet verwacht. Wellicht een aandachtspunt?

verder prima

piepschuimrommel, zi boven

Reactie Allprepare:

Bedankt voor uw feedback. We snappen dat de opvulchips wat teveel lijken, maar we willen graag dat onze producten in perfecte staat bij u aankomen. Deze zijn puur ter bescherming van de zending. In... Bedankt voor uw feedback. We snappen dat de opvulchips wat teveel lijken, maar we willen graag dat onze producten in perfecte staat bij u aankomen. Deze zijn puur ter bescherming van de zending. In het verleden zijn er wel eens Berkey filters met een deuk aangekomen, dat wordt op deze manier voorkomen. Onze opvulchips gemaakt zijn van gerecycled materiaal en CFK- en chloorvrij zijn. Hoewel misschien nog niet optimaal is deze variant wel minder schadelijk voor het milieu. Met vriendelijke groet, Wibo Lageveen Allprepare

Zeer goed

Duidelijk en gratis afterpay

?

Brackx

Bestelling snel geleverd. Voorbeeldige bediening. Zeer tevreden!

Goede samenwerking met de klant.

Benjamin

Fijne ervaring met allprepare. Had het product besteld en de volgende dag was het al aan huis geleverd in België!

Snelle levering en duidelijke site

Supersnel geleverd. Top!!

Snelle communicatie