Goede service! Goede berichtgeving per mail.
Antwoorden snel.

Alles

Ruim aanbod "survival" spullen, van stroomvoorzieningen op zonne-energie tot aan 10 jaar houdbare ready-to-eat producten.

Ruime keuze, duidelijke website.

Belachelijke prijs-fluctuaties. Bestelling van 100 euro kost een dag later ineens 130 euro en een week later 150!

Martin van Iersel

Scherpe prijzen, zeer snelle levering. Super bedrijf.

Joke

Nog niet veel ervaring

Goede website

De verzendkosten belachelijk hoog voor een flesje wat gewoon door de brievenbus kan.
Nu ga ik eerst kijken waar de verzendkosten normaal is.
Vind ik en vele met mij een punt van overweging om het niet te bestellen .
Vriendelijke groet

Ik heb een steripen besteld.Ik had juist deze gekozen omdat deze usb oplaadbaar zou zijn en andere niet. Toen ik de steripen kreeg bleek dat niet het geval. Ik heb gebeld en werd netjes terug... Ik heb een steripen besteld.Ik had juist deze gekozen omdat deze usb oplaadbaar zou zijn en andere niet. Toen ik de steripen kreeg bleek dat niet het geval. Ik heb gebeld en werd netjes terug gebeld. Het bleek een fout op de website en dit zou gelijk veranderd zijn. Er was geen mogelijkheid voor usb oplaadbare steripen dus ik heb deze gehouden.

info op website moet wel kloppen

Goede service, snelle levering.

Prima website
Vlot bestelproces

nee

nee

Zeer snelle levering

Producten goed fouten worden goed opgelost.

P. Alkema

Op zich goede communicatie en snelle afhandeling.

Goede communicatie (zie boven) en vriendelijk

Het vervelende was dat het pakje per post niet aan kwam. Ik wist niet of het brievenbus post was of pakketpost. Ik kreeg een mail, waar ik het pakje kon volgen. Er stond een trackingcode, maar dit bleek geen track and trace code te zijn. Erg verwarrend. Er stonden dingen in de mail, die niet voor mij van toepassing waren, dus ik wist niet waar ik aan toe was. Het bleek om brievenbus post te zijn, zei de medewerker van jullie bedrijf. Het pakje kwam niet aan. Er werd opnieuw een pakje naar mij gestuurd, maar nu met pakketpost. Jammer dat ik toen geen mail kreeg over track and tracenummer. Op het moment dat het pakje bezorgd werd was ik er niet . De mogelijkheid om een ander bezorgmoment te kiezen of een andere locatie werd mij ontnomen. Het is ergens verderop in de flat bezorgd. Maar die mensen zijn steeds niet thuis, dus ik heb mijn pakje nog niet. Het is er dus wel, maar niet hier. Fijn zou zijn om een mail over de voortgang van het pakje te krijgen en het moment waarop het gebracht wordt. Zodat ik maatregelen kan nemen.