anonymous

Niets

Rob

Eerlijk

anonymous

Top!. Mooie spullen. Snel ontvangen.

Assortiment

Reserve onderdelen voor bepaalde producten. Bijvoorbeeld losse pees voor Red Back Tactical Deluxe.

Katrien Weyn

Positief

Divers aanbod

Soms misschien iets uitgebreidere beschrijvingen / informatie over sommige producten mogelijk?

Top service

Goed product

Logischere opeenvolging van assemblage (eerst ineenzetten pas dan primen), instructie blad toont niet of de zwarte elementen naar onder of boven moeten wijzen.

Ik kreeg 10 bevestigingsmails door een vermoedelijke een bug in de email automatisering.

Sandra

Snel en goed

Ruim assortiment. Mooie duidelijke vormgeving. Redelijke prijzen.

Nvt

Op zoek naar een regenwater zuiveringsinstallatie voor een boshut

Toni

Hoi,

Hoi,

Ik heb een Berkey gekocht bij jullie. jullie hadden het druk maar ondanks de drukte die jullie hadden hebben jullie echt alles naar mijn mening goed uitgevoerd ook al kreeg ik even een gevoel van wantrouwen. de wantrouwen kwamen omdat ik 2 keer een telefoniste aan de telefoon kreeg die me geen inhoud kon verlenen van mijn bestelling.

klantvriendelijk.

misschien dat jullie in toekomst de telefonistes meer informatie kunnen geven door een inkijk programma zodat ze meer weten over tijdsduur bestelling.