Goede service

snel

Snelle verzending producrt als omschreven

Goedkoopste op intetnet

Aangenaam om bij te bestellen

duidelijke website. Voldoende informatie, duidelijk omschreven allemaal. Niet te veel poespas

heb ik niet. Goed bezig.

Duidelijke website, sommige producten waren echter bijna uit voorraad.

Goede communicatie via email, snel en duidelijk

Geen verbeterpunten

Alonso

Ik bestelde een grote berkey + extra accessoires op 8 februari en ik heb tot op heden nog niets ontvangen (23 februari), geen mail, geen nieuws over mijn bestelling! Als ik deze week mijn bestelling...

geen omdat ik het niet heb ontvangen

aucun puisque je ne l'ai pas reçu

verstuur bestellingen die zijn betaald en informeer klanten over het volgen van bestellingen per e-mail of telefoon!

envoyer les commandes qui ont été payés et informer les clients du suivi de la livraison par mail ou téléphone!

Bvdschueren

Meerdere keren gekocht , zeer tevreden

Waterfilter besteld met optie : Ophalen Soest. Ophaal adres op de site en de orderbev. is oud. Ze zijn binnen Soest verhuisd per 02 januari. Gaarne aanpassen. Verder product oke.

Reeds genoemd!

Irma Kooij

De website is overzichtelijk. Ik had alleen een aantal vragen en heb gebeld naar Allprepare. Kreeg iemand aan de lijn die de telefoniste bleek te zijn, wat eigenlijk niet gelijk duidelijk was, nadat...

Overzichtelijke website.

Zorgen voor een betere telefonische ondersteuning.

Leonie

Telefonisch contact gehad met Rik Roorda. Verhelderend, duidelijk en vriendelijk. Geen gladde opdringerige verkooppraatjes maar komt eerlijk over.

Het bedrijf heeft veel keus in de diverse maten van de Berkey en bijbehorende attributen en de levering gaat héél snel. In mijn geval: besteld en de volgende dag in huis.
Duidelijk instructiefilmpje hoe de Berkey voor het eerste gebruik te behandelen.

Op een andere site bij een andere verkoper van de Berkey vond ik de uitleg over wat de Berkey doet en kan duidelijker en uitnodigender om er een aan te schaffen.

Aardpunt Massage en Healing

Goede spullen en snel geleverd, ten zeerste aanbevolen!