Je aankoop wordt beschermd

Johan

Deze webshop staat voor mij nr1 hier heb ik echt ervaren vandaag besteld morgen in huis top Zou zeggen hou het zo want wat ik vandaag besteld hebt wil ik eingelijk morgen echt zien,

Dit bedrijf doet echt wat het beloofd de consument tegemoet komen,

De transporteur stuurde geen track mail misschien beter afstemmen

Overzichtelijke website, snelle levering en goede producten.

Vooral de snele levering

Goede service! Degelijk verpakt, snelle levering en erg tevreden met het product.

Een iets uitgebreidere gebruiksaanwijzing zou fijn zijn als deze erbij was geleverd. Online is er qua...

Communicatie. Product. Prijs

info over product. Nederlands youtube instructie filmpje zou super zijn als dit werd aangeboden

Mw W. Dekker

Nadat ik de bestelling had gedaan kreeg ik 2 bevestigingen waar ik van schrok omdat ik dacht dat ik per ongeluk 2 apparaten had besteld.....maar gelijk gemaild dat ik maar 1 exemplaar wilde kreeg ik...

Duidelijke informatie.

De site aanpassen ivm aantal bevestigingen..zie bovenste commentaar... ervaring met dit bedrijf.

Ben zeer tevreden neten levering en duidelijke informatie ook over de mail hellemaal tevreden ook met het producht zelf en hoe hij werd geleverd.

Dat er duidelijk staat in welke staat het pakje moet aankomen en anders niet aan nemen

Eigenlijk vind ik het een heel goeie service hoe jullie bediend werkt en geen tips of verbeterpunten

Heb een artikel bested en levering was snel. binnen twee werkdagen had ik het in huis
De website is prima en overzichtelijk

goede website
prima producten
snelle levering

nvt

Roel

Ik stond voor de aanschaf van een prijzig artikel en wilde zeker weten dat ik de juiste keuze zou maken. Ik heb gebeld voor informatie en ben toen echt heel goed geholpen. Heel tevreden!

Support is top!

Prima spullen

Onderdelen voor de Berkey echt weer los gaan verkopen. Nu moest ik voor een paar plastic moertjes een hele zak met onderdelen bestellen. Zonde van al het niet gebruikte materiaal.

Prima levering, snel

Volgende dag geleverd goed