Prijs kwaliteit verhouding
Inhoud van de workshop
Algemene indruk

Heel inspirerend

Wat vond u het meest positief?

het leukst is om te ontdekken wat lachen voor je betekent en waar je allemaal om kunt lachen

Ga zo door Sanne, wat ons betreft heb je het super gedaan. Mijn ervaring is twee keer geweest voor je workshop: 1x met een grote groep (meer dan 20 personen) en een kleine groep (4 personen) en... Ga zo door Sanne, wat ons betreft heb je het super gedaan. Mijn ervaring is twee keer geweest voor je workshop: 1x met een grote groep (meer dan 20 personen) en een kleine groep (4 personen) en beide keren heb ik een geweldige ervaring opgedaan

De workshop werd op een sprankelende wijze en met humor gegeven.

Wat vond u het meest positief?

Met een blij gevoel uit de workshop vandaan komen.

Marielle

Erg leuk.

Wat vond u het meest positief?

Alles. Het uurtje vloog om. Sanne bracht het heel erg leuk en simpel.

Yuhana Varekamp

Apart, maar wel heel leuk!

Samen gek doen!

Belangenvereniging VHL

Erg leuk en zeer geslaagd ook in een grotere groep dan gebruikelijk werkte het lachen zeer aanstekelijk. Workshop geeft je absoluut een positieve boost.

Wat vond u het meest positief?

Erg leuk om dit als afsluiter van de dag te doen. Iedereen ging met een tevreden gezicht en humeur naar huis

Shelby Haak

Super leuk! wat een verrassende workshop en wat deed je het leuk!
iedereen heeft het echt naar haar zin gehad.

Wat vond u het meest positief?

Dat je echt bijna een uur lacht.

Zo houden!
En ik ga je zeker aanbevelen voor onze teamdag bij ons bedrijf!

Wij hebben de workshop gevolgd als afsluiting van een opleidingsdag en begin van een feestavond. Wat een mooie combinatie was dat. Sanne bewoog mooi mee met de dynamiek in onze groep. We hebben veel... Wij hebben de workshop gevolgd als afsluiting van een opleidingsdag en begin van een feestavond. Wat een mooie combinatie was dat. Sanne bewoog mooi mee met de dynamiek in onze groep. We hebben veel plezier gehad, pijn in onze kaken en leuke gesprekstof de volgende dag.

Simone

Ik vond de workshop erg leuk! Erg gek gedaan en daarom ook erg hard gelachen. Leuke afwisselende oefeningen. Sanne liet ook haar eigen kwetsbaarheid zien en probeerde iedereen op haar gemak te... Ik vond de workshop erg leuk! Erg gek gedaan en daarom ook erg hard gelachen. Leuke afwisselende oefeningen. Sanne liet ook haar eigen kwetsbaarheid zien en probeerde iedereen op haar gemak te stellen. Dat werkte prettig. Ook mooi om te voelen hoe aanstekelijk iemand anders zijn lach kan zijn.

Wat vond u het meest positief?

Bijzonder om dit met een groep vriendinnen te delen.

Giselle Van het Ende

Workshop was geweldig!! ik kreeg alleen maar positieve berichten van collega's zelfs een paar waarvan ik dacht een wat mindere respons zouden krijgen. Net als vorige reacties, Sanne stelt iedereen... Workshop was geweldig!! ik kreeg alleen maar positieve berichten van collega's zelfs een paar waarvan ik dacht een wat mindere respons zouden krijgen. Net als vorige reacties, Sanne stelt iedereen op d'r gemak, bouwt alles rustig op, en de workshop is gevarieerd en ontspannend, ben blij dat ik voor een langere workshop had gekozen , had graag nog langer willen lachen, top:-))!

Wat vond u het meest positief?

Onze groep heeft het als erg leuk ervaren. Na een uur lachen waren sommige mensen behoorlijk vermoeid. Ook hebben mensen grenzen verlegd zij deden dingen die zij uit zichzelf nooit gedaan zouden... Onze groep heeft het als erg leuk ervaren. Na een uur lachen waren sommige mensen behoorlijk vermoeid. Ook hebben mensen grenzen verlegd zij deden dingen die zij uit zichzelf nooit gedaan zouden hebben. Hebben dus grenzen verlegd.