Prijs kwaliteit verhouding
Algemene indruk

NRG Flow

Hilarisch

Wat vond u het meest positief?

Sanne heeft bij onze organisatie op een teamavond de lachworkshop verzorgd en dit is ontzettend goed bevallen. Leuke combinatie van oefeningen, uitleg, ongemak en heel veel lachen. Sanne is... Sanne heeft bij onze organisatie op een teamavond de lachworkshop verzorgd en dit is ontzettend goed bevallen. Leuke combinatie van oefeningen, uitleg, ongemak en heel veel lachen. Sanne is authentiek en je ziet dat ze helemaal in haar element is bij het geven van deze workshop, wat uitstraalt op de groep.

Geen!

Capri hartrevalidatie

Heerlijk gelachen en uit onze comfortzone gestapt

Wat vond u het meest positief?

De begeleiding van Sanne stelt je op je gemak. De workshop is een leuke combi tussen theorie en hilarische oefeningen

X TU Delft

Hilarisch! Wat een leuke workshop! Zeker aan te raden!

Wat vond u het meest positief?

Dat je buiten het lachen, uit je comfortzone wordt gehaald. Leuke oefeningen maar ook zeker de theorie over het lachen.

Heb ik niet. Wij hebben een hele leuke sessie gehad. 1uur was wel echt meer dan genoeg.

Sothys nederland B.V.

Een leuke verrassing voor onze klanten en daarom een mooie break.

Jullie enthousiasme

Neen

Technische Unie

Met mijn collega's ( 17 personen, teamuitje) gestart met een lachworkshop. We hebben er van genoten en veel plezier gehad. Mooi om te zien hoe mensen uit hun comfortzone zijn gestapt. De volgende... Met mijn collega's ( 17 personen, teamuitje) gestart met een lachworkshop. We hebben er van genoten en veel plezier gehad. Mooi om te zien hoe mensen uit hun comfortzone zijn gestapt. De volgende dag meteen al een paar lach oefeningen gedaan met collega's op kantoor. Absoluut een aanrader voor de start van de dag.

Wat vond u het meest positief?

De oefening dat we om de beurt moesten lachen en de rest deed je dan na, super grappig!
Mary was super enthousiast en deed het erg leuk.

Afsluiting duurde te lang. Elke keer kwam er nog een oefening terwijl iedereen al dacht dat we klaar waren. Was ook het enthousiasme van Mary!

M

De workshop was als eerste activiteit tijdens een vrijgezellenfeestje.
Erg leuke ijsbreker voor een groep waarin niet iedereen elkaar kent.
Er werd door Mary goed ingespeeld op de...
De workshop was als eerste activiteit tijdens een vrijgezellenfeestje.
Erg leuke ijsbreker voor een groep waarin niet iedereen elkaar kent.
Er werd door Mary goed ingespeeld op de vrijgezel/het thema van de dag.

Met vrienden mijn 50 ste levensjaar gestart met een lachworkshop. We hebben er van genoten en veel plezier gehad. Mooi ook om te zien hoe mensen uit hun comfortzone zijn gestapt. Door de opbouw van... Met vrienden mijn 50 ste levensjaar gestart met een lachworkshop. We hebben er van genoten en veel plezier gehad. Mooi ook om te zien hoe mensen uit hun comfortzone zijn gestapt. Door de opbouw van de oefeningen werd iedereen stap voor stap meegenomen. Waar ik zelf blij van werd is dat lachen verbinding geeft.
Ik kijk er met veel plezier op terug!

Wat vond u het meest positief?

De opbouw van de oefeningen.
De authenticiteit van de workshopleider maakt dat mensen zich openen.
De afstemming op het thema

Ik vond de workshop een vreemde ervaring, echt even uit mijn comfortzone en de deelnemers hebben het ook op die manier ervaren. En dat was precies de bedoeling omdat het thema van ons event 'pushing... Ik vond de workshop een vreemde ervaring, echt even uit mijn comfortzone en de deelnemers hebben het ook op die manier ervaren. En dat was precies de bedoeling omdat het thema van ons event 'pushing boundaries' was. Wij zijn tevreden met hoe Mary de workshop uitvoerde. Ze is enthousiast en krijgt de deelnemers aan het lachen. Zij heeft 2 dagen achtereen de workshop gegeven voor ons. Na de eerste dag hebben we input gegeven om een paar kleine dingen iets te wijzigen voor de tweede dag. Deze feedback pakte ze prima op en heeft ze goed toegepast op de tweede dag.
Dank voor de inzet en bijdrage

Groeten,
Myra

Wat vond u het meest positief?

Dat het goed heeft bijgedragen aan het thema van ons event.

Iets meer theorie vertellen in de intro. Ik vind de informatie die daarover op jullie website staat heel erg goed en ik zou het mooi vinden als dat in de workshop wat meer wordt toegelicht.

Leuk! Snel! Grappig!

Wat vond u het meest positief?

Met het team na een inspannende ochtend ontspannen door met elkaar te lachen!

Een super leuke ervaring. We waren met 10 vrouwen die elkaar niet allemaal kende. Ons vrijgezellenfeest begon met een uur lachen. Het was een schot in de roos, we hebben er allemaal op onze eigen... Een super leuke ervaring. We waren met 10 vrouwen die elkaar niet allemaal kende. Ons vrijgezellenfeest begon met een uur lachen. Het was een schot in de roos, we hebben er allemaal op onze eigen manier van genoten. Vooral omdat de persoon waarom het ging steeds helemaal in een deuk lach, en de tranen over haar wangen liepen.

Wat vond u het meest positief?

Heel knap hoe Sanne de groep mee nam en ons dingen leerde en liet ervaren. Het was heel ongedwongen en het leek alsof we Sanne al heel lang kende. Zeker een aanrader!!

Ga lekker zo door!!