Prijs kwaliteit verhouding
Algemene indruk

Geweldig gelachen!

Nee

Andrea

Geslaagde workshop, heerlijk ontspannen. Sanne heeft het vermogen je dingen te laten doen zonder schaamte te ervaren!

Yvonne

We hadden de workshop voor een vrijgezellenfeestje. Het was een zeer leuke en succesvolle eerste activiteit. In de activiteiten erna hebben we regelmatig nog wat oefeningen na gedaan. Alle meiden... We hadden de workshop voor een vrijgezellenfeestje. Het was een zeer leuke en succesvolle eerste activiteit. In de activiteiten erna hebben we regelmatig nog wat oefeningen na gedaan. Alle meiden vonden het ontzettend leuk en grappig. Zeer goede opening van de dag. Sanne doet de activiteiten erg leuk. Ze is lekker nuttig en straal vooral heel veel positiviteit uit. De workshop is een echte aanrader (zeker voor een groep vrouwen)

nvt

Reactie Alles Lach:

Dank Yvonne!! Super fijn te horen!

Erg leuk. Veel gelachen!

Een uur vliegt voorbij

Met toeval kwam ik op je website. Heb je workshop geboekt met als reden dat er meer gelachen moet worden. En dat ik gelukt. Wij hebben veel gelachen. De denkbeeldige bal gaat nog steeds rond.

De Zonnebloem Rotterdam

Helemaal geweldig, nog nooit zo gelachen!

Wat vond u het meest positief?

Ik zou het zo een twee drie niet weten...

Jolanda van der Steen/ La Fontaine Training, Coaching & Consultancy

Heerlijk om zo te lachen en de voordelen hiervan te ervaren! Leuke workshop, zeer de moeite waard!

Wat vond u het meest positief?

Niet over de workshop. De ruimte was wat gehorig (airco of afzuiging) en koud.

Reactie Alles Lach:

Dank voor je reactie Jolanda! En fijn dat je een kanttekening bij de ruimte hebt geplaatst! Neem ik mee voor een volgende keer!

Vergaderlocatie De Interval Anneke van Doorn

Ik heb de workshop als heel leuk ervaren. Het idee wat mensen vaak hebben dat je moet lachen is er helemaal niet. Het is leuk, ontspannen en ja het is echt lachen! Sanne heeft in haar uitstraling... Ik heb de workshop als heel leuk ervaren. Het idee wat mensen vaak hebben dat je moet lachen is er helemaal niet. Het is leuk, ontspannen en ja het is echt lachen! Sanne heeft in haar uitstraling datgene wat je nodig hebt om zo´n workshop te kunnen verzorgen. Ze wisselt het programma goed af. Ik vind het een aanrader.

LACHEN!

Geen!

Lonneke de Bruijn

Geweldig!!! Nooit zo gelachen met mijn nichten en tantes! :-)

Vooral zo doorgaan!