Prijs kwaliteit verhouding
Inhoud van de workshop
Algemene indruk

Paulien Vredenborg

Erg leuk! Sanne weet je bewust te maken dat een lach je dag vrolijker kan maken!

Wat vond u het meest positief?

De bewustwording dat een lach/glimlach al wonderen doet!

Huisartsenpraktijk Hussain

Geweldig, zo knap, zoveel positiviteit, zo leuk om met je collega’s te doen.

Wat vond u het meest positief?

Hoe je iedereen erbij betrok ook de meest sceptische mensen. Je lach werkt aanstekelijk.

Niet

RET

Zeer geslaagd!

Wat vond u het meest positief?

Sanne is zeer bedreven in het betrekken van de groep en omgaan met het onvermijdelijke ongemak

Naast dat lachen heerlijk is mag het belang er van nog iets nadrukkelijker onderstreept worden

Corpus

Geweldig! De workshop positieve psychologie wordt lekker luchtig omdat Sanne hem geeft. Sanne weet het op een grappige en leerzame manier over te brengen.

Wat vond u het meest positief?

De makkelijke manier waarop ze een onderwerp overbrengt.

Blijf jezelf :)

gro-up

Heel leuk en positief

Positiviteit, fijne sfeer

nvt

Anouk

Nu tweemaal de lachworkshop bij Alles Lach van Sanne gevolgd. Echt een unieke beleving! Je leert waarom lachen zo belangrijk is en dat je dit veel meer moet doen op een dag! Met bijzondere... Nu tweemaal de lachworkshop bij Alles Lach van Sanne gevolgd. Echt een unieke beleving! Je leert waarom lachen zo belangrijk is en dat je dit veel meer moet doen op een dag! Met bijzondere oefeningen weet ze iedereen aan het lachen te krijgen. Al lachen sommigen als een boer met kiespijn. Maar ook dan is het een unieke gebeurtenis. Zeker een aanrader tijdens een vrijgezellenfeestje of teambuildingsdag.

Wat vond u het meest positief?

Je leert lachen op een andere manier te benaderen

Ga zo door!

Aiber

Verbindende workshop waarbij alles kan, maar niks hoeft

Wat vond u het meest positief?

De variatie in oefeningen en de relaxte houding van Sanne

Voor mij was het helemaal prima zo!

Achmea

Super gaaf

Wat vond u het meest positief?

de combinatie van oefeningen doen en de uitleg over wat het lachen bewerkstelligd in ons lichaam

ik kan niets bedenken op dit moment

gemeente Leidschendam-Voorburg

Echt top!

Wat vond u het meest positief?

Gewoon even alles loslaten en ongebreideld lachen zonder dat het mega flauw wordt

Marianne

Serieus gelachen! Het was heel bijzonder. En leerzaam. En wat is Sanne een fijne aan-het-lachenmaker. We voelden ons enorm ontspannen toen onze gezichten weer in de plooi stonden. Nu het geleerde... Serieus gelachen! Het was heel bijzonder. En leerzaam. En wat is Sanne een fijne aan-het-lachenmaker. We voelden ons enorm ontspannen toen onze gezichten weer in de plooi stonden. Nu het geleerde thuis proberen;)

Zoooo gelachen!