Prijs kwaliteit verhouding
Inhoud van de workshop
Algemene indruk

Lobke

We hebben ontzettend hard gelachen. Dat is toch wel wat je verwacht van een lachworkshop;). Sanne doet het echt fantastisch. Ze is een heel fijn en leuk mens. Af en toe was het echt even buiten je... We hebben ontzettend hard gelachen. Dat is toch wel wat je verwacht van een lachworkshop;). Sanne doet het echt fantastisch. Ze is een heel fijn en leuk mens. Af en toe was het echt even buiten je comfortzone, maar dat mag en is niet gek. Die ruimte geeft ze je ook. En uiteindelijk levert dat ook weer de grappigste momenten op. Kortom aanrader!

Het lachen

Rianne van Wanrooij

De workshop was erg leuk! We hebben heel hard gelachen en zullen deze workshop niet snel vergeten.

Wat vond u het meest positief?

Sanne is erg enthousiast, waardoor de rest geënthousiasmeerd wordt en snel over de gêne is om mee te doen.

Tineke

Heel erg leuk. Sanne is een persoon waar je je gelijk ontspannen bij voelt.
Via het " gemaakte lachen" schoten we toch heel regelmatig in een spontane gierende lach.
Een aanrader voor...
Heel erg leuk. Sanne is een persoon waar je je gelijk ontspannen bij voelt.
Een aanrader voor iedereen die van lachen houdt en zeker voor degene die denkt er niet van te houden....

Wat vond u het meest positief?

De ontspannen sfeer en het gevoel dat Sanne echt onderdeel van de groep is.
Gewoon een leuke meid!

Nee

Elsbeth Borms

Wij werden blij verrast door deze zeer inspirerende workshop. Ik heb van mijn gasten enthousiaste reacties gekregen. Ze waren niet voorbereid, want ik had het als verrassing gehouden. Ik zag hun... Wij werden blij verrast door deze zeer inspirerende workshop. Ik heb van mijn gasten enthousiaste reacties gekregen. Ze waren niet voorbereid, want ik had het als verrassing gehouden. Ik zag hun reserves van het begin snel verdwijnen en plaats maken voor "lekker meedoen". Respect voor Sanne die ons met zo veel energie en gemak meesleepte.

Wat vond u het meest positief?

Eigenlijk was het allemaal leuk. Het meest positieve vind ik, dat mensen uit hun gereserveerde houding gesleurd worden en vrolijk en vol overgave meedoen. Wat me ook opviel was, dat Sanne zich zo... Eigenlijk was het allemaal leuk. Het meest positieve vind ik, dat mensen uit hun gereserveerde houding gesleurd worden en vrolijk en vol overgave meedoen. Wat me ook opviel was, dat Sanne zich zo thuis lijkt te voelen. Zij leek ook tot de vriendenkring te horen. Dat vind ik : talent.

Ik kan geen verbetertips verzinnen.

Inloophuis de Paraplu

Ik vond het erg leuk! We waren met 27 vrouwen en binnen 10 minuten was bijna iedereen ontdooid en heerlijk aan het lachen

elkaar nadoen met lachen

nee

Marleen

Ik had deze workshop al eerder willen organiseren maar toen kreeg ik geen meestemmers. Nu heb ik het gewoon gepland als onderdeel van een uitje in Rotterdam en de grootste tegenstander toen moest... Ik had deze workshop al eerder willen organiseren maar toen kreeg ik geen meestemmers. Nu heb ik het gewoon gepland als onderdeel van een uitje in Rotterdam en de grootste tegenstander toen moest toegeven dat ze het erg leuk vond. We hebben genoten van de workshop. Het was lekker gek, ongemakkelijk, hylarisch. Sanne heeft het met zeer veel enthousiasme gebracht. Leuk mens.

Sanne zelf

Jeffrey de Ruiter

Geweldig! Er hadden deze workshop geregeld voor mijn moeder haar 60e verjaardag. Zij wist zelf van niks maar de overige 15 gasten wel. Daar zaten best wat mensen tussen die erg sceptisch waren over... Geweldig! Er hadden deze workshop geregeld voor mijn moeder haar 60e verjaardag. Zij wist zelf van niks maar de overige 15 gasten wel. Daar zaten best wat mensen tussen die erg sceptisch waren over de workshop maar het toch wilde proberen. Na een uur heel enthousiast lachend en met humor te zijn meegenomen door Sanne waren er louter positieve reacties en heeft iedereen hard gelachen. Er is nog lang over nagepraat met veel lach.

Wat vond u het meest positief?

Dat zelfs de sceptische mensen werden meegenomen.

Nee

Ageeth Visser

Een heerlijk uur!

Wat vond u het meest positief?

Heel ontspannen, iedereen wordt er op zijn of haar manier in meegenomen.

René Spekschoor - Frisse Blikken

Ontzettend leuke ervaring, met veel enthousiasme gegeven.

Wat vond u het meest positief?

Dat er allerlei creatieve ideeen tijdens de workshop ontstonden. Iedereen was weer even 'kind' en aan het 'spelen'.

Heel inspirerend

Wat vond u het meest positief?

het leukst is om te ontdekken wat lachen voor je betekent en waar je allemaal om kunt lachen

Ga zo door Sanne, wat ons betreft heb je het super gedaan. Mijn ervaring is twee keer geweest voor je workshop: 1x met een grote groep (meer dan 20 personen) en een kleine groep (4 personen) en... Ga zo door Sanne, wat ons betreft heb je het super gedaan. Mijn ervaring is twee keer geweest voor je workshop: 1x met een grote groep (meer dan 20 personen) en een kleine groep (4 personen) en beide keren heb ik een geweldige ervaring opgedaan