Prijs kwaliteit verhouding
Inhoud van de workshop
Algemene indruk

Vooraf overleg gehad met wat de wensen zijn. Sanne maakt snel een goede inschatting van de deelnemers. Zij gaat op een speelse en correcte manier om met diegene die hier niet meteen voor open staan.... Vooraf overleg gehad met wat de wensen zijn. Sanne maakt snel een goede inschatting van de deelnemers. Zij gaat op een speelse en correcte manier om met diegene die hier niet meteen voor open staan. Daardoor kreeg ze ook die personen mee. Door Sanne haar ervaring voelt iedereen zich al snel op z'n gemak.
Het was leuk en ontspannend omdat de oefeningen werden afgewisseld met inhoud.
Achteraf :-) heeft iedereen het een leuke workshop gevonden en een paar voelden zich ook meteen lekkerder in hun vel.
Al met al was het een leuke workshop; een aanrader!

Wat vond u het meest positief?

Geen verbeterpunten; kleine tip om tijdens het uurtje even 5 minuten in te bouwen voor pauze.

Ontspannen en een enthousiaste Sanne. Zowel in de uitvoering als in het delen van de informatie.

Die heb ik niet.

Booking.com

De workshop van Sanne was een enorm leuke opening van onze week!

Leuke ontspannende workshop!

Wat vond u het meest positief?

De opdrachten vond ik redelijk standaard, heb ik in mijn opleiding bijvoorbeeld ook wel gehad. Tip om iets creatievere dingen in het programma te stoppen.

De workshop heeft voor mij opgeleverd dat ik meer energie kreeg. Door een aantal mensen in mijn team en het feit dat ik de organisatie deed, zorgde er voor dat ik er niet vol in kon gaan. Nu (de... De workshop heeft voor mij opgeleverd dat ik meer energie kreeg. Door een aantal mensen in mijn team en het feit dat ik de organisatie deed, zorgde er voor dat ik er niet vol in kon gaan. Nu (de volgende morgen) valt mij op dat collega's wel bepaalde kreten/lachsalvo's maken. Dat is een goed teken.

Wat vond u het meest positief?

Mensen niet vragen iets over het werk te zeggen, maar een open vraag zoals "waar word je blij van". Je merkt dat mensen blokkeren bij een dergelijke vraag.
"Stoelendans": voor mensen die het...
"Stoelendans": voor mensen die het niet erg leuk vinden om te kijken naar iemand die het niet naar de zin heeft.
Mischien tussentijds iemand de ruimte te geven om uit de kring te stappen als hij/zij het niet naar de zin heeft??

Het was een grappige, onstpannen en gezellige workshop.

Wat vond u het meest positief?

Ontzettend leuk! We zien met z'n allen nog steeds aan het lachen HAHAHAHA

Gonneke Lauret, Vidomes Delft

Bijzonder leuke en warme werkvorm als afscheid van een collega.

Nee, ik vond het prima.

Rita Capitein / Eclctica

Ik vond het een verrassend leuke workshop en ik vind Sanne een professionele en uitstekende lachtrainer

TOMS

Een ontzettend leuke, positieve energie boost na de lunch tijdens onze internationale sales meeting in Rotterdam. Sanne kreeg iedereen aan het lachen en leerde ons weer eens hoe belangrijk dat... Een ontzettend leuke, positieve energie boost na de lunch tijdens onze internationale sales meeting in Rotterdam. Sanne kreeg iedereen aan het lachen en leerde ons weer eens hoe belangrijk dat lachen is! Perfecte after lunch dip sessie - Uitstekend gedaan!