Prijs kwaliteit verhouding
Algemene indruk

Bom Group

Verrassend hard gelachten!

Wat vond u het meest positief?

De workshop begint luchtig waarna de intensiteit opgevoerd wordt. Het is haar gelukt om een hele groep collega's uitbundig mee te laten doen en uit hun comfortzone te laten komen. Een super grappige... De workshop begint luchtig waarna de intensiteit opgevoerd wordt. Het is haar gelukt om een hele groep collega's uitbundig mee te laten doen en uit hun comfortzone te laten komen. Een super grappige en interessante ervaring voor iedereen!

niet nodig!

Suzette Bentvelsen

Geweldig!

Wat vond u het meest positief?

De positiviteit van diegene die de training kwam geven. Wat zo leuk!

Geen:-)

Stichting Welzijnswerk Sliedrecht

Ontwapenend!

Wat vond u het meest positief?

Een praktisch en aangeboren handvat om indirect eenzaamheid te verminderen. Een gezellig en nuttig programma om aan te bieden in de Week van Ontmoeting!

Mooi hoe je theorie onderbouwt dat het niet nodig is om af te wachten tot een moment van lachen je overkomt. Het zou mooi zijn als deze insteek mensen ook weet te stimuleren om over 'de drempel' te... Mooi hoe je theorie onderbouwt dat het niet nodig is om af te wachten tot een moment van lachen je overkomt. Het zou mooi zijn als deze insteek mensen ook weet te stimuleren om over 'de drempel' te komen en aan de workshop deel te nemen.

Lions Quatro Breda

Leuk EN nuttig! Je kunt deze 'theorie van het lachen' makkelijk toepassen in je dagelijkse routine en zo een stukje blijer door het leven gaan.

Wat vond u het meest positief?

Dat er echt een visie achter het lachen zit en de aanpak van de workshop zelf.

Nicolet

Hilarisch ( uitspaak van mijn dochters )

Wat vond u het meest positief?

De wijze waarop Keshia met veel enthousiasme een grote groep mensen wist te boeien naast verbinding met elkaar biedend !

Gemeente Rotterdam

Het was even wennen ...in het begin, maar het enthousiasme van Sanne haalde ieder over de streep: lachen maar, echt heel ontspannen!

Wat vond u het meest positief?

De trainster doet het fantastisch, ze wisselt theorie leuk af met veel praktijk: lachen dus. Zelf is zij de meest aanstekelijke !!

OBS de Tuimelaar

Lachen! Zeer geslaagde workshop, na een drukke studiedag. Heel leuk om op deze manier de dag met alle collegae af te sluiten.

Wat vond u het meest positief?

Sanne straalt een enorme positiviteit uit, betrok iedereen erbij, speelde in op ongemak en maakte de workshop een fantastische ervaring!

Vooral zo door gaan!

Corien de Vroedt

Wij hebben met een groep van 6 vriendinnen van middelbare leeftijd (zullen we maar zeggen :) de lachworkshop van Sanne gevolgd. In onze hele lange gezamenlijke geschiedenis hebben we ongelooflijk... Wij hebben met een groep van 6 vriendinnen van middelbare leeftijd (zullen we maar zeggen :) de lachworkshop van Sanne gevolgd. In onze hele lange gezamenlijke geschiedenis hebben we ongelooflijk veel samen gelachen....daar is niet veel voor nodig weten we. Maar het bewust opwekken, dat moesten we nog maar eens zien. Sanne is daar wat ons betreft enorm goed in geslaagd; alleen al door haar eigen positieve, betrokken en gezellige houding. En ja, we hebben enorm gelachen en als kers op de taart hebben we ook nog eens een hoop geleerd over wat lachen met je doet en waarom het zo goed voor de mens is. Een aanrader voor iedereen, ook als je in je dagelijks leven (zoals wij) al best een hoop lacht.

Wat vond u het meest positief?

Samen deze workshop doen onder begeleiding van Sanne.

Arts & Zorg / GZA / MCC

Lachen! Erg leuk, een fijne onderbreking van een dag vol theorie en serieuze zaken.

Wat vond u het meest positief?

Enthousiasme van de trainer, afwisseling tussen theorie en lekker lachen.

Niet voor iedereen een geschikte activiteit. Wij hadden een grote groep waardoor er een aantal mensen kozen om de workshop te verlaten. Goed om daar rekening mee te houden. De trainer kom met haar... Niet voor iedereen een geschikte activiteit. Wij hadden een grote groep waardoor er een aantal mensen kozen om de workshop te verlaten. Goed om daar rekening mee te houden. De trainer kom met haar positieve en open houding wel mensen erbij houden en toch dusdanig te boeien om mee te doen.

X

In het begin wat onwennig, maar daar werd goed op ingespeeld. We hebben lopen gieren!

Wat vond u het meest positief?

Ruimte om wel of niet mee te doen.

X