B&B Bij ons Boven

Al meerdere nanocoatings besteld, na renovatie tafelbladen afgewerkt met aantal lagen nanocoating. Kleur blijft origineel en vocht, olie etc. geeft geen vlekken meer. Doekje erover,klaar!

Helder producten overzicht en snelle levering! Aanrader!

Richard

Top producten en snel geleverd

Goede communicatie
Prettige klantenservice

Aniek

Producten werken bij mij niet

Hoezo kan ik hier geen negatieve punten invullen? Lekker objectief... Ik ben niet tevreden over de producten. Eerst heb ik advies gevraagd, obv dat advies heb ik voor 40€ aan spullen besteld. Ik heb... Hoezo kan ik hier geen negatieve punten invullen? Lekker objectief... Ik ben niet tevreden over de producten. Eerst heb ik advies gevraagd, obv dat advies heb ik voor 40€ aan spullen besteld. Ik heb alles gedaan zoals op de verpakkingen stond. Zelfs 2x geïmpregneerd. Het werkt niet. De kringen en vlekken zitten op mijn buitentafel. Bij contact opnemen met het bedrijf weten ze ook niet hoe het kan. Ik kan nu andere lak of iets gaan halen. Ben dadelijk bijna €100 kwijt voor een tuintafel. Enige financiële compensatie zou gewenst zijn.

Joop

Alles top snelle levering.

Super product, mijn teak is weer als nieuw

W kotterink

Geen reactie op verzoeken voor informatie

Zwijgen

Ramon

Perfect

Uitermate vriendelijk geholpen met mijn klacht wat volledig te wijten was aan PostNL. Allesimpregneren heeft mij kosteloos een nieuw product opgestuurd.

Richard

Goede producten en Snel Geleverd

Top producten
Goede klantenservice

F.E.Gnoth

Ontevreden. Ik kocht de Profluid PF protec 406 om de voegen van mijn badkamer tegen schimmel te beschermen. Er bleek geen informatie op de verpakking te staan over hoe hierna de boel schoon te... Ontevreden. Ik kocht de Profluid PF protec 406 om de voegen van mijn badkamer tegen schimmel te beschermen. Er bleek geen informatie op de verpakking te staan over hoe hierna de boel schoon te maken. Nu blijkt dat ik vast zit aan de schoonmaakproduducten van Profluid a €15,00 per flesje. Terwijl mijn eigen schoonmaakazijn en baksoda prima produkten zijn.

Snel met reageren op mijn mails. Ze nemen de opmerking mee, gaan aanpassen. Maar ondertussen zit ik met deze onkosten.

Reactie Allesimpregneren.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Ons advies voor onderhoud en bescherming van uw sanitair is de ProFluid Sanitair Reiniger en Sanitair Beschermer. U bent uiteraard niet verplicht tot het gebruik van deze producten. Andere schoonmaakproducten verschralen vaak het oppervlak waardoor u steeds vaker moet schoonmaken. De producten van ProFluid verzorgen en beschermen het oppervlak waardoor het langer mooi en schoon blijft.
Als u nog vragen heeft kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice, wij helpen u graag verder.

Silvia Siekmans

Heb tot twee keer toe spullen besteld voor het impregneren van tuinmeubels. Het lukt mij niet om het goed te krijgen. Meubels zijn inmiddels vol weer plekken. Foto's gestuurd en tot twee keer toe... Heb tot twee keer toe spullen besteld voor het impregneren van tuinmeubels. Het lukt mij niet om het goed te krijgen. Meubels zijn inmiddels vol weer plekken. Foto's gestuurd en tot twee keer toe gebeld. Word steeds niet weer terug gebeld. Heb behoorlijk lang geduld gehad maar ben er nu klaar mee. Veel geld kwijt aan spullen en meubel die er uit zien of ze al jaren oud zijn.. Zijn nu 1,5 jaar oud. Ben oprecht erg boos en verdrietig dat de meubels er nu zo uit zien..

niet

Lennart

Slechte service

slechte service

Reactie Allesimpregneren.nl:

Beste Lennart,
Beste Lennart,
Wij zijn erg benieuwd waarom u niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat u twee keer een bestelling heeft geplaatst. Wellicht kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat we eventuele problemen voor u kunnen oplossen.
Gr,
Team allesimpregneren.nl