Ik heb hier een ponytailed besteld. Had het na 2 dagen binnen. Het was uiteindelijk niet de goeie dikte. Heb ze gebeld en had een hele lieve dame aan de telefoon. Ze heeft me uitgelegd hoe ik het... Ik heb hier een ponytailed besteld. Had het na 2 dagen binnen. Het was uiteindelijk niet de goeie dikte. Heb ze gebeld en had een hele lieve dame aan de telefoon. Ze heeft me uitgelegd hoe ik het terug kon sturen. Heb na het sturen na 4 dagen mijn geld terug gestort gekregen.

Snelle levering, vriendelijk en snel geholpen.

Ramona van Rekum

Super snelle levering en producten zijn top

Overzichtelijk

Mirjam

Goed, snelle levering

AlleenHaar.nl

Alleenhaar.nl

X

In de ochtend kreeg ik een mail dat mijn product is verzonden en aangemeld is bij de koerier en 6 uur later krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat het “helaas” is het gebleken... In de ochtend kreeg ik een mail dat mijn product is verzonden en aangemeld is bij de koerier en 6 uur later krijg ik een mail dat mijn bestelling geannuleerd is omdat het “helaas” is het gebleken dat het artikel uit voorraad is geraakt.. Beetje raar zo opeens. Dit was de eerste en ook gelijk de laatste keer dat ik wat ga bestellen bij Alleenhaar.nl

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, jammer te lezen dat u niet tevreden bent. Onze pakketten worden systematisch klaargemaakt. Tegelijk wordt er dan ook een verzendlabel aangemaakt bij de koerier, in dit geval PostNL. U... Beste klant, jammer te lezen dat u niet tevreden bent. Onze pakketten worden systematisch klaargemaakt. Tegelijk wordt er dan ook een verzendlabel aangemaakt bij de koerier, in dit geval PostNL. U ontvangt hier direct een tracking code van.
Wanneer het magazijn uw pakket klaarmaakt kan het voorkomen dat zij erachter komen dat het artikel dat is besteld helaas uitverkocht is geraakt. Het kan zijn dat iemand u net is voor geweest en de webshop niet snel genoeg is met dit aanpassen. Dit zijn uitzonderlijke situaties. U ontvangt dan inderdaad berichtgeving hiervan en we storten direct het bedrag naar u terug. We begrijpen dat het vervelend is maar hopen dat u voor ons in de toekomst toch nogmaals een kans wilt geven. Excuses voor het ongemak! Groetjes, AlleenHaar

Sabrina

Ik heb een week of 2 geleden de Omschrijving
Ik heb een week of 2 geleden de Omschrijving
Braziliaans Haar Weave (Kinky Curly) (0718760331288) in 24 inch, 22 inch en 20 inch besteld en erin laten zetten. Het haar zag er in eerste instantie ontzettend veelbelovend uit. Maar sinds het geplaatst is is het alleen maar droog en krijg ik in de onderste laag elke dag oprecht dreadlocks. Het knoopt ontzetten en welk soort product ik er ook in doe, niks werkt. Ik heb zelfs advies gevraagd bij een krullenkapper en bij degene die het geplaatst heeft maar helaas heeft niks geholpen. Ik raad dit echt niemand aan, helaas. Ik hoop dat hier nog een oplossing voor kan worden gevonden.

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, jammer te lezen dat u niet tevreden bent. Brazilian Hair is in tegenstelling tot de rest van onze producten de droogste van de collectie. Een model zoals Kinky Curly vermoeilijkt het... Beste klant, jammer te lezen dat u niet tevreden bent. Brazilian Hair is in tegenstelling tot de rest van onze producten de droogste van de collectie. Een model zoals Kinky Curly vermoeilijkt het onderhouden van dit type haar. We adviseren dit type krul in natte staat met een grove kam van onder naar boven te borstelen. Een puntkam kan helpen kleine klitten los te maken. Gebruik elke Shea Moisture lijn om het haar te verzorgen en een Deep Treatment masker om het haar te laten herstellen. Succes! groetjes, AlleenHaar

Een hele goede ervaring

Ik had advies nodig voor het uitzoeken wat nou precies bij mij paste kwa haren. Hier kwamen we uit op haarmatten met de juiste gewicht. Ook kon ik gemakkelijk en snel in contact komen met de online... Ik had advies nodig voor het uitzoeken wat nou precies bij mij paste kwa haren. Hier kwamen we uit op haarmatten met de juiste gewicht. Ook kon ik gemakkelijk en snel in contact komen met de online hulpdesk zij keken ook mee naar de juiste kleur voor mijn haar. Toen ik deze binnen kreeg was na mijn grote verbazing de juiste exact kleur.

Toen ik de matten in had, had niemand in de gaten dat het niet mijn eigen haren waren.

Nog geen tips gevonden

Cennah

Twee jaar geleden ben ik overgestapt naar deze extensions. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het haar, elke dag draag ik de extensions en om de vier maanden bestel ik meestal weer nieuwe. De... Twee jaar geleden ben ik overgestapt naar deze extensions. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het haar, elke dag draag ik de extensions en om de vier maanden bestel ik meestal weer nieuwe. De levering is altijd erg snel!

Verzending, kwaliteit, prijs

Betere website

Christa

Extensions en accessoires besteld

Overzichtelijke website. Bestelling snel verstuurd.

Werkelijke kleur wijkt ver af van de kleur op de website!

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Christa, Jammer dat u niet tevreden bent. Foto's in werkelijkheid en op de site kunnen altijd afwijken. Voor onduidelijkheden betreffende de kleur kunt u daarom altijd een foto van uw eigen... Beste Christa, Jammer dat u niet tevreden bent. Foto's in werkelijkheid en op de site kunnen altijd afwijken. Voor onduidelijkheden betreffende de kleur kunt u daarom altijd een foto van uw eigen haarkleur sturen zodat we kunnen meekijken en kunnen helpen in het kiezen van de juiste kleur. Retourneren kan daarnaast binnen 14 dagen indien u niet tevreden bent. Groetjes!

FRANCES

SNELLE LEVERING

GOED VERPAKT

JAMMER DAT JE GEEN AFHAALPUNT KAN KIEZEN

Feda

Eerste de haar was niet van goede kwaliteit en de prijs is hoog vergelijken met de kwaliteit. Ook ik moest de kosten van de terugzenden en versturen betalen. Ik vind niet goed servies.
Ik vind...
Ik vind ook de zelfde artikel heel goedkoop bij andere website. Ik heb heel veel spijt dat bij alleenhaar besteld

Gewoon retour kosten gratis