Reviews

8.6 / 10
824 beoordelingen
Schrijf beoordeling

90% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Reactiesnelheid
8.8/10
Info over verloop order
8.6/10
Snelheid levering
9.2/10
Bestelgemak
9/10
Klantvriendelijkheid
8.8/10
Informatie op de website
8.4/10

824 Reviews

M

8/10

Goed

Sterke punten

.

Verbeterpunten of tips

.


Gerda

2/10

Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got... Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got any response.

Sterke punten

Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got... Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got any response.

Verbeterpunten of tips

Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got... Product was damaged. I ordered grey blond extensions. And i got blond hair with blue roots (probably from poor quality toning). I immediately took pictures and send email to the company. Never got any response.

Reactie Alleenhaar.nl:

Hay Gerda, sorry to hear you received hair you are not satisfied with. Could you please send us an email with the ordernumber and photo's of the defect? We would like to solve this case for you.... Hay Gerda, sorry to hear you received hair you are not satisfied with. Could you please send us an email with the ordernumber and photo's of the defect? We would like to solve this case for you. Thank you!


Adeola Opeifa

2/10

Slecht kwaliteit haar. Ik had virging raw hair gekocht maar denk dat het gemengd is met synthetisch haar. Na een keer in de sauna geweest begon het haar aan elkaar te plakken. Ook veel meer haar... Slecht kwaliteit haar. Ik had virging raw hair gekocht maar denk dat het gemengd is met synthetisch haar. Na een keer in de sauna geweest begon het haar aan elkaar te plakken. Ook veel meer haar uitval dan normaal. Hele slechte ervaring met die haar! Ik wil mijn geld terug!

Sterke punten

Geen!

Verbeterpunten of tips

Echte raw haar verkopen ajb!

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste, U heeft het haar een half jaar geleden aangeschaft. Desondanks, uit service, hebben we u gevraagd het haar retour te brengen/sturen zodat wij het haar konden behandelen voor u.
Het was...
Beste, U heeft het haar een half jaar geleden aangeschaft. Desondanks, uit service, hebben we u gevraagd het haar retour te brengen/sturen zodat wij het haar konden behandelen voor u.
Het was goed te zien dat het haar flink in de knoop zat. Dit was ook makkelijk door ons op te lossen, desondanks u dit eenvoudig zelf kon doen. Helaas was u het hiet niet mee eens. We adviseren bij klachten binnen 1 maand na aanschafdatum contact met ons op te nemen. Dit om fabrieksfouten na te gaan. Met vriendelijke groet, AlleenHaar


Layla

10/10

Top!

Sterke punten

Snelle levering/ je krijgt wat je koopt!

Verbeterpunten of tips

Geen!


Lisabella

10/10

Heel fijn ,voelt goed verzorgd aan.

Sterke punten

Snelle levering

Verbeterpunten of tips

Kleur kwam niet heel precies overeen met de foto,maar gelukkig is het wel gemakkelijk te kleuren


A.

7/10

Snel en betaalbare kwaliteit

Sterke punten

Duidelijkheid

Verbeterpunten of tips

Nvt


NVT

10/10

Bestelling was snel bezorgd

Sterke punten

NVT

Verbeterpunten of tips

NVT


S

1/10

Slecht

Sterke punten

Dubbelen afschrijving van producht geen enkele hulp

Verbeterpunten of tips

Mensen te woord staan en reageren is wel zo netjes

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Sheila, vervelend dat er dubbel is afgeschreven.
Wij hebben u meerdere malen via e-mail, Whatsapp en telefonisch aangegeven dat u de betaling via Klarna bankoverschrijving heeft voldaan....
Beste Sheila, vervelend dat er dubbel is afgeschreven.
Wij hebben u meerdere malen via e-mail, Whatsapp en telefonisch aangegeven dat u de betaling via Klarna bankoverschrijving heeft voldaan. Wij zijn verantwoordelijk voor uw bestelling, Klarna is degene waarmee u een betalingsverplichting aangaat. Klarna heeft klantbescherming en wij kunnen helaas geen invloed uitoefenen betreffende betalingen. Desondanks hebben wij wel contact opgenomen met Klarna voor u. Zij hebben hetzelfde aangegeven: wegens klantbescherming dient u zelf contact op te nemen. Daarom nogmaals het verzoek Klarna te contacteren. Dat kan eenvoudig via de site van Klarna of de App. Met vriendelijke groet, Sana


Jeanine

10/10

Goede kwaliteit

Sterke punten

Snelle verzending

Verbeterpunten of tips

Meer variatie, en de prijs in 2 maanden tijd niet zo extreem verhogen


Kunst en Knipwerk

9/10

Prima services en snelle levering

Sterke punten

Snel geleverd

Verbeterpunten of tips

Bij de pruiken betere omschrijving qua kleur