Verlee

2x bestelling gedaan en supersnelle levering zelfs in België ..ook klantendienst reageert correct en snel. Kwalitatieve producten ...alleenhaar.nl is een aanrader !
Groetjes uit België

Correcte en snelle levering
Producten zijn top!

Vanderheijden

Snelle levering en het produkt is zoals ze beschrijven

Verzendkosten vrij hoog

Yusmerci Bango

Leone lakeman

Super. Pakketjes snel bezorgt.

Weet niet

Weet niet

Miranda van der meer

Super snelle service en andviezen. Snelle verzending top!!

vind tot nu toe alles top!

Niks veranderen!! Helemaal top zo

Valerie

Het haar is ontzettend slecht en na een aantal dagen heel erg droog (na de eerste keer het laagje er af wassen al)

Reageren snel

Charlotte

Slecht

De extensions voelde zacht aan

Hele slechte kwaliteit haar. Na 1 keer wassen zoals vermeld stond waren de punten zo dood als wat. De extensions krulde ook op en waren niet meer te terug stijlbaar. Na 2 maanden konden ze de... Hele slechte kwaliteit haar. Na 1 keer wassen zoals vermeld stond waren de punten zo dood als wat. De extensions krulde ook op en waren niet meer te terug stijlbaar. Na 2 maanden konden ze de prullenbak in!

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, vervelend dat de extensions niet naar wens waren. Ik kan onder uw naam geen bestelling terugvinden. Het is dan ook onduidelijk om welk type haar dit gaat. Wel adviseren we altijd om de... Beste klant, vervelend dat de extensions niet naar wens waren. Ik kan onder uw naam geen bestelling terugvinden. Het is dan ook onduidelijk om welk type haar dit gaat. Wel adviseren we altijd om de juiste verzorging te gebruiken bij ons gekrulde hairextensions. Hierbij adviseren we Shea Moisture die intensieve verzorging geeft en het haar tot in de puntjes voedt. Verkeerde verzorging kan er namelijk voor zorgen dat de extensions uitdrogen en in de klit raken. Excuses voor het ongemak! Mvg team AlleenHaar

Cindy

Snelle levering en goede prijzen

NVT

S Doornbos

Zeer goede ervaring met dit bedrijf,hele vlotte levering,met een retour geld erg snel terug ontvangen,heldere website en communicatie,aanrader

The Backstage

Goeie kwaliteit