Een hele goede ervaring

Ik had advies nodig voor het uitzoeken wat nou precies bij mij paste kwa haren. Hier kwamen we uit op haarmatten met de juiste gewicht. Ook kon ik gemakkelijk en snel in contact komen met de online... Ik had advies nodig voor het uitzoeken wat nou precies bij mij paste kwa haren. Hier kwamen we uit op haarmatten met de juiste gewicht. Ook kon ik gemakkelijk en snel in contact komen met de online hulpdesk zij keken ook mee naar de juiste kleur voor mijn haar. Toen ik deze binnen kreeg was na mijn grote verbazing de juiste exact kleur.

Toen ik de matten in had, had niemand in de gaten dat het niet mijn eigen haren waren.

Nog geen tips gevonden

Cennah

Twee jaar geleden ben ik overgestapt naar deze extensions. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het haar, elke dag draag ik de extensions en om de vier maanden bestel ik meestal weer nieuwe. De... Twee jaar geleden ben ik overgestapt naar deze extensions. Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van het haar, elke dag draag ik de extensions en om de vier maanden bestel ik meestal weer nieuwe. De levering is altijd erg snel!

Verzending, kwaliteit, prijs

Betere website

Christa

Extensions en accessoires besteld

Overzichtelijke website. Bestelling snel verstuurd.

Werkelijke kleur wijkt ver af van de kleur op de website!

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Christa, Jammer dat u niet tevreden bent. Foto's in werkelijkheid en op de site kunnen altijd afwijken. Voor onduidelijkheden betreffende de kleur kunt u daarom altijd een foto van uw eigen... Beste Christa, Jammer dat u niet tevreden bent. Foto's in werkelijkheid en op de site kunnen altijd afwijken. Voor onduidelijkheden betreffende de kleur kunt u daarom altijd een foto van uw eigen haarkleur sturen zodat we kunnen meekijken en kunnen helpen in het kiezen van de juiste kleur. Retourneren kan daarnaast binnen 14 dagen indien u niet tevreden bent. Groetjes!

FRANCES

SNELLE LEVERING

GOED VERPAKT

JAMMER DAT JE GEEN AFHAALPUNT KAN KIEZEN

Feda

Eerste de haar was niet van goede kwaliteit en de prijs is hoog vergelijken met de kwaliteit. Ook ik moest de kosten van de terugzenden en versturen betalen. Ik vind niet goed servies.
Ik vind...
Ik vind ook de zelfde artikel heel goedkoop bij andere website. Ik heb heel veel spijt dat bij alleenhaar besteld

Gewoon retour kosten gratis

Vana

Produkt als omschreven en snelle levering, ik ben tevreden.

Kan ik nog niet beoordelen na 2 enkele bestelling.

Kan ik niet beoordelen na 1 bestelling

A

Slecht had ik een bestelling gemaakt maar een product gekregen

U laat niet iemand bestellen maken als je de product niet heeft

Volgende keer webshop updated

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, het kan wel eens voorkomen dat via de site een artikel bestelbaar is. Wanneer de werkelijke voorraad afwijkt, wordt dit pas tijdens het inpakken ontdekt wat natuurlijk heel vervelend... Beste klant, het kan wel eens voorkomen dat via de site een artikel bestelbaar is. Wanneer de werkelijke voorraad afwijkt, wordt dit pas tijdens het inpakken ontdekt wat natuurlijk heel vervelend is. Onze excuses hiervoor! Groetjes!

Gülbitti

Super bedankt

Patricia

Netjes en snel bezorgd

Snel geleverd

Tanghe

Uitstekend

snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding

brochure erbij hoe klaar te maken voor gebruik