Particulier

Goed en betaalbaar haar

Goeie kwaliteit haar

Linda

Makkelijk alles te vinden.

Kleur is een beetje moeilijk te bepalen op de website.

Anja

Niets

Jacky

Gemengde gevoelens

Reageren snel.

Een passende (en/of tijdelijke) oplossing bieden aan klanten.

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Jacky, we begrijpen je frustratie. Je eerste pakket is verloren gegaan bij PostNL. Het laatste updatebericht over deze zaak van PostNL was op 28 september. We volgen de zaak nauwlettend en... Beste Jacky, we begrijpen je frustratie. Je eerste pakket is verloren gegaan bij PostNL. Het laatste updatebericht over deze zaak van PostNL was op 28 september. We volgen de zaak nauwlettend en houden je op de hoogte. We zijn er zeker van dat we je pakket zullen terugvinden of je een terugbetaling zullen geven zodra we een passend antwoord van PostNL krijgen. Onze excuses nogmaals voor de vertraging bij het ontvangen van je bestelling. Hopelijk kunnen we andere manieren vinden om de tijd die je hebt moeten wachten te compenseren.

Vera

Super!

Het haar is ontzettend goed. Ik draag mijn extensions elke dag, en ze zijn super!

De Facebook up to date houden

F.Badenbroek

Pakket nog steeds niet binnen,

Geen track en tracé, nog niks ontvangen van

Niks ontvangen!

Eda

Zeer slechte ! Deze haar helemaal niet echt!

waarheid

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste Eda, We zien dat u de 100% human hair Clip in extensions heeft besteld. U geeft aan dat dit haar niet echt is en we vragen ons af waarop u dat heeft gebaseerd.
Dit haar is 100% human hair,...
Dit haar is 100% human hair, non-Remy gesorteerd en van oorsprong Indiaas en Chinaas gemixt. Dit haar dient goed te worden verzorgd met een goede verzorgingslijn (van bijvoorbeeld Loreal), net als het eigen haar. Daarnaast kunt u dit haar kleuren, stijlen, krullen of föhnen (op eigen risico). We raden u aan de productinformatie op de site door te nemen wanneer u nog vragen heeft over dit product. Bij andere vragen horen we het natuurlijk ook graag! Groetjes, AlleenHaar