Esther

Super! Snelleverzendig!

Snelle verzending

K Eekman

Niet wat ik verwacht heb

Snel levering

de haarstrips hebben heel weinig haar

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, jammer dat u de bundel te weinig vond aan haar. De Clip-ins hebben een gemiddelde volume van 100 gram. U zou eens kunnen kijken naar de Extra Volume Clip ins. Deze hebben extra dikte.... Beste klant, jammer dat u de bundel te weinig vond aan haar. De Clip-ins hebben een gemiddelde volume van 100 gram. U zou eens kunnen kijken naar de Extra Volume Clip ins. Deze hebben extra dikte. Groetjes!

Marwa Belhaous

Ik was er de eerste keren erg blij mee! Tot dat er na 3 keer dragen stukken haar uit de extensions vielen. Helaas kan ik ze niet meer dragen door de gaten die er nu in zitten. Dit ziet er niet meer... Ik was er de eerste keren erg blij mee! Tot dat er na 3 keer dragen stukken haar uit de extensions vielen. Helaas kan ik ze niet meer dragen door de gaten die er nu in zitten. Dit ziet er niet meer mooi uit. Super jammer dat ik zo een vervelende ervaring heb nadat ik zoveel geld geïnvesteerd heb in de extensions.

Eerste paar dagen was het fantastisch!

Steviger haar

Reactie Alleenhaar.nl:

Beste klant, Jammer en vervelend te lezen dat er gaten in de extensions zitten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We adviseren u ons een mail te sturen met de klacht, het ordernummer en foto's... Beste klant, Jammer en vervelend te lezen dat er gaten in de extensions zitten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. We adviseren u ons een mail te sturen met de klacht, het ordernummer en foto's zodat we met u kunnen meekijken: info@alleenhaar.nl. Alvast bedankt! Groetjes

Carlyn

Snelle vlotte levering

Mogelijkheden

Verpakking mogen beter in kader van duurzaamheid

Eki Ebomwonyi

Heel goed

NVT

M. Stern

Overzichtelijke website en snelle levering.

Snelle levering, kwalitatief hoogwaardig haar

Iets kleurrijkere website layout

Tatjana Van der stap

Wel goed.

Beter haar hebben . Ben erg ontevreden over het haar. Het klit onwijs snel

Tessa Paus

Snelle levering echt heel erg fijn , heb een proefpakket wax extensions besteld en ziet er heel goed uit. Ga zeker meer bestellen

Geen verbeterpunten

Esmee

Snel brengen

Afhaalpunt ook mogelijk maken

Linde

Vriendelijk mailcontact

Iets uitgebreidere omschrijving. Ik heb 3 messybun’s gekocht, achteraf niet geschikt voor mijn dunne haar. Veel te zwaar en groot elastiek