Allclean

7.6/10

NB

Ok maar niets bijzonder

Opmerkingen

We hebben All Clean gebruikt voor een einde schoonmaak na een verbouwing. Contact met het bedrijf was goed en aanvraag is goed opgevolgd. Ook een dag voor het schoonmaak hebben ze nog gebeld om... We hebben All Clean gebruikt voor een einde schoonmaak na een verbouwing. Contact met het bedrijf was goed en aanvraag is goed opgevolgd. Ook een dag voor het schoonmaak hebben ze nog gebeld om alles te bevestigen en laatste details door te nemen wat meestal een goed teken is.

Alleen het schoonmaken zelf was niet helemaal naar wens. De team heeft voornamelijk de vloeren gestofzuigd en gedweild en ramen schoon gemaakt. Verder niet veel moeite gedaan om te kijken of alles wel goed schoon was. Sommige deuren en kasten waren ze vergeten om schoon te maken. Hierop aan gesproken en dat hebben ze dan wel opgevolgd maar het was allemaal te oppervlakkig en er ziet nog veel stof overal in de hoeken. De vloeren zijn ook oppervlakkig schoongemaakt en ik moest zelf nog over heen om wat vuil weg te halen. All in all, ok maar niet fantastisch zeker voor de prijs die je betaald.

Reactie Allclean:

Dank u wel voor uw reactie en fijn dat u onze communicatie positief waardeert maar wat jammer dat u niet helemaal tevreden bent over de schoonmaak.
Een verbouwing gaat altijd gepaard met een...
Een verbouwing gaat altijd gepaard met een dikke laag stof in huis. Het schoonmaken daarvan is een flinke klus en dan nog vind je lang daarna vaak nog een hoop stof terug en ik denk dat dit ook bij u het geval is. Onze medewerkers zijn gespecialiseerd in opleveringsschoonmaakwerkzaamheden en uw opmerkingen hebben wij niet eerder gehoord,
dat neemt niet weg dat u dat zo heeft ervaren en wij nemen dit uiteraard door met onze medewerkers.

TP oog in al

Kan beter

kan beter

Bedankt voor uw feedback, wij hebben contact opgenomen en willen
Bedankt voor uw feedback, wij hebben contact opgenomen en willen
met u het werkprogramma en de punten doornemen waarvan u vindt dat deze verbeterd moeten worden, zodat u wel tevreden bent met het eindresultaat.

VVE Akker

Dezeis prima, communicatie gaat goed, er wordt netjes schoongemaakt

Zie boven

Reactie Allclean:

Bedankt voor uw complimenten en de positieve review, altijd fijn om te horen. Ik zal uw waardering doorgeven aan mijn collega's.

Pilates Studio C

Schoonmaak van bedrijfsruimte

Opmerkingen

Wat een fijn bedrijf, betrouwbaar en denkt mee met de klant.

Reactie Allclean:

Bedankt voor de mooie review en dat u de tijd heeft genomen om uw waardering uit te spreken.

G Fielmich

Goede ervaring

Altijd correct

Reactie Allclean:

All Clean probeert haar service altijd hoog te houden door snel, nauwkeurig en transparant richting de klant te communiceren dan is het fijn dat dit ook zal zodanig wordt ervaren en gedeeld. Wij... All Clean probeert haar service altijd hoog te houden door snel, nauwkeurig en transparant richting de klant te communiceren dan is het fijn dat dit ook zal zodanig wordt ervaren en gedeeld. Wij willen u dan ook hartelijk bedanken voor uw positieve feedback.

Cooster Bilthoven

Het kan beter

Opmerkingen

De wc en de deuren moeten beter schoongemaakt worden

Reactie Allclean:

Hartelijk dank voor uw feedback, wij hebben uw opmerkingen met onze medewerker door genomen en hij zal hier aandacht aan schenken. Omdat All Clean een heldere duidelijke communicatie belangrijk... Hartelijk dank voor uw feedback, wij hebben uw opmerkingen met onze medewerker door genomen en hij zal hier aandacht aan schenken. Omdat All Clean een heldere duidelijke communicatie belangrijk vindt, kunt u bij eventuele volgende opmerkingen in de toekomst het beste contact opnemen met ons kantoor, dan schakelen wij u door naar de juiste persoon, zodat er direct actie kan worden ondernomen voor een snelle oplossing.

ILFU

Heel goed

Opmerkingen

Wij werken sinds enkele maanden samen met AllClean en zijn erg tevreden. De contacten verlopen plezierig en de geleverde kwaliteit is goed.

Reactie Allclean:

Wat fijn dat u tevreden ben over onze diensten en de geleverde kwaliteit, dat is de belangrijkste doelstelling van All Clean en willen u daarom dan ook bedanken voor het delen van uw... Wat fijn dat u tevreden ben over onze diensten en de geleverde kwaliteit, dat is de belangrijkste doelstelling van All Clean en willen u daarom dan ook bedanken voor het delen van uw ervaring.
Het plezierig contact is trouwens geheel wederzijds.

Iwan Zwanenbeek WVT

Top!!

Aanrader!!

Reactie Allclean:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring dit stellen wij zeer op prijs en wat fijn dat u zo tevreden bent en ons aanbeveelt. We beseffen maar al te goed dat dit de verdiensten zijn van al onze... Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring dit stellen wij zeer op prijs en wat fijn dat u zo tevreden bent en ons aanbeveelt. We beseffen maar al te goed dat dit de verdiensten zijn van al onze medewerkers waar wij dan ook bijzonder trots op zijn, wij zullen uw complimenten met hen delen.

Business Parc B.V.

Wij zijn tevreden over het schoonmaken

Opmerkingen

Goed contact met medewerkers en bedrijfsleider

Reactie Allclean:

Wat goed om te horen dat u tevreden bent over het schoonmaken en over het contact met onze medewerkers en bedrijfsleider.
Wij zijn trots op onze medewerkers die elke dag weer vriendelijk en...
Wij zijn trots op onze medewerkers die elke dag weer vriendelijk en vakkundig onze opdrachtgevers bedienen, wij zullen de complimenten doorgeven en willen u bedanken voor de positieve review.

stg Phildelphia te Hilversum, albertus perkstraat 4/8-10

Goede communicatie met het bedrijf en altijd keurig te woord gestaan.

Opmerkingen

We gaan door met het ontvangen van de diensten van All Clean.

Reactie Allclean:

Hartelijk dank voor uw tijd en moeite die u heeft genomen voor uw feedback. All Clean vindt dat goede communicatie erg belangrijk is zodat er een goede samenwerking ontstaat en de opdracht zodanig... Hartelijk dank voor uw tijd en moeite die u heeft genomen voor uw feedback. All Clean vindt dat goede communicatie erg belangrijk is zodat er een goede samenwerking ontstaat en de opdracht zodanig wordt uitgevoerd dat het gewenste resultaat wordt behaald. Wij kijken er naar uit om u ook in de toekomst onze diensten te mogen aanbieden.