Allclean

Prijs- en kwaliteitsverhouding
7.2/10

Flowrestulting

Opmerkingen

De medewerkers van all-clean alsmede de rayonleider Murad geven aan dat vingertasten niet altijd verwijderd kunnen worden en dat het vrij lastig is. Ook de randen bij de trapleuning, plinten en hoge kasten worden niet goed bijgehouden. als we langs de trap lopen zit er veel stof bij de leuning. Ik ben van mening dat als dit bijgehouden wordt, er geen stof laag zit. Ook de toiletten op de verdiepingen verdienen wat aandacht ivm kalkaanslag/

Kat

Ons huis is na een verbouwing gepoetst. Volgens afspraak zijn de werkzaamheden verricht. Prettig personeel

Nederlands Slaap Instituut

Betrouwbaar, snel in reageren.
Contact met Poolse schoonmaker wel moeizaam vanwege taalbarrière.

Zeer goede ervaring. Snelle, harde werkers. En heel vriendelijk.

Van der Tang

PRima, was eerste keer dienstverlening. Goede communicatie met kantoor en met glazenwasser. Prima resultaat. afspraak gemaakt voor vervolg

Prettig

Opmerkingen

Schoonmaak is wisselend goed en minder, achterkant van deuren, plinten en randjes worden vaak vergeten idem prullenbak zakken. Maar de medewerkers zijn vriendelijk, zijn er altijd, er is weinig wisseling wat heel prettig is. Het is ons niet altijd duidelijk of opmerkingen begrepen worden maar alles wat we aangeven in het logboek daar wordt de volgende keer actie op ondernomen.

Prettige, bescheiden mensen. Werken rustig om werkende medewerkers heen. Goede ervaringen.