Allclean

7.8/10
Prijs- en kwaliteitsverhouding
7.2/10

Kalliste Woningbouwontwikkeling

Goede schoonmaak en fijne communicatie.

Geen opmerkingen.

Reactie Allclean:

Beste Kalliste Woningbouwontwikkeling, hartelijk dank voor uw enthousiaste review.
All Clean streeft naar een snelle communicatie, dit kan door korte lijnen en teamwork waardoor wij snel kunnen inspelen op veranderde omstandigheden. Onze medewerkers zijn vakkundig, gemotiveerd en denken graag mee, het is altijd fijn om te zien dat dit in een positieve review wordt bevestigd.

Bob

Matige schoonmaakprestatie na hoge beloftes

Opmerkingen

Voor de oplevering van onze woning hebben we een verhuisschoonmaak geboekt. We hebben voor deze partij gekozen vanwege de belofte die werd gedaan: "Als wij het niet schoon krijgen, dan krijgt... Voor de oplevering van onze woning hebben we een verhuisschoonmaak geboekt. We hebben voor deze partij gekozen vanwege de belofte die werd gedaan: "Als wij het niet schoon krijgen, dan krijgt niemand het schoon". Deze belofte blijkt een loze belofte te zijn.

De woning bevatte op de deurposten vieze vlekken van oude verf/stuc. Na afloop bleek dit er niet af te zijn gekomen. Na een poging met een oude theedoek, wat water en stevig boenen kreeg ik het er zo vanaf.

Ik heb het bedrijf hierover benaderd. De reden die de bedrijfsleider gaf: Ze werken niet met krabmesjes en hard boenen kan ik niet van m'n medewerkers verlangen.

Kortom, het bedrijf doet hetzelfde als een normale schoonmaker die voor veel minder per uur betaalt wordt.

Eindoordeel is 2 sterren, dit is 1 ster meer op basis van bovenstaande review. Dit omdat de ramen netjes zijn schoongemaakt.

Reactie Allclean:

Beste heer Breijs,
Beste heer Breijs,
wij vinden het vervelend dat de kozijnen niet naar uw tevredenheid zijn schoongemaakt. Het risico bij het verwijderen van de vlekken/verf van aluminium kozijnen is dat er schade (krassen bij het gebruik van een krabbertje) of uitbreiding van de vlekken kan ontstaan (aluminium kan worden aangetast), dit heeft de medewerker bij oplevering ook aan u doorgegeven.
Gelukkig was u bij de oplevering wel tevreden over het eindresultaat van alle overige werkzaamheden. Wij nemen uw opmerking ter harte en trekken hier lering uit.

Reddelijk goed

nieuwe stofzuiger nodig

Wel een goede ervaring. Kan iets beter qua werkzaamheden en de grondigheid ervan.

Opmerkingen

Eerder wel problemen gehad/ miscommunicaties Zoals werkzaamheden die niet of slecht uitgevoerd worden. Maar klachten worden altijd netjes opgepakt en gecorrigeerd.

DQG Van Ginkeltuinspecialisten

Aardige mensen, prima werk

Joep van den Biggelaar / the real gym

Al meer dan 10 jaar werken we met volle tevredenheid met All Clean.

Opmerkingen

All Clean denkt met ons mee over periodieke reiniging en laat daarmee haar professionaliteit zien.

Stichting Logegebouw Amersfoort

Snelle reacties op wensen en voorstellen.

Opmerkingen

Persoonlijk contact met schoonmaker iet zo gemakkelijk

Professioneel schoongemaakte overkapping. Heel tevreden!

Doen al jaren diverse werkzaamheden , parket vloer, marmer kristalliseren, beglazing , hogedruk werkzaamheden , alles ziet er prima uit, nooit problemen gehad, snel respons als je belt, wij zijn... Doen al jaren diverse werkzaamheden , parket vloer, marmer kristalliseren, beglazing , hogedruk werkzaamheden , alles ziet er prima uit, nooit problemen gehad, snel respons als je belt, wij zijn dik tevreden.

Opmerkingen

Begrijp de negatieve reactie niet ?