Dhr. Marcel Martens

Prima bestelmethode en service

Degelijk, duidelijk, snelle levering en nette retour mogelijkheid

Dhr. Dammers Bergman

Prima... snelle service.mooie prijzen

Snel geleverd

Kristine Stobbeleir

Tevreden

Correcte afspraken en vlugge levering

Momenteel geen

J. van de Ketterij

Matig ivm aftersales

Snelle reactie

Een deugdelijk advies bij online aanschaf en melding snelle slijtage schoenen, misleidende informatie bij: https://all4running.nl/hoka-one-one-rocket-x2-unisex-1127927-cepr Schoenen na 200 km al in... Een deugdelijk advies bij online aanschaf en melding snelle slijtage schoenen, misleidende informatie bij: https://all4running.nl/hoka-one-one-rocket-x2-unisex-1127927-cepr Schoenen na 200 km al in de prullenbak moeten gooien, geen garantie en geen coulance mogelijk

Reactie All4running:

Beste Jarco,
Beste Jarco,
Ik heb de mailwisselingen gelezen. Je hebt een wedstrijdschoen gekocht die niet geschikt zijn voor haklanders. Jij bent een echte haklander, dat hebben we aan de hand van de slijtage van de zolen kunnen zien. Hoka heeft een vrij zachte zool, het is wel slijtbestendig maar na 230 km op de hak landen, gaat de slijtzool kapot. Dat is geen productiefout, het is door intensief (verkeerd) gebruik ontstaan. Wedstrijdschoenen zijn na ca. 300 tot max 400 km op en aan vervanging toe. Jij was daar niet ver van vandaan maar doordat de hak volledig versleten is, kan je er niet meer op lopen. Ik wil je daarom toch tegemoetkomen. Als jij er nog voor openstaat om in de winkel in Utrecht een analyse te laten doen, zal ik een paar wedstrijdschoenen naar de winkel sturen. Laat onze collega's die een professionele kijk op hardloopschoenen hebben, samen met jou bekijken welke schoenen voor jouw doeleinden en loopstijl het meest geschikt zijn. Ik zal ze doorgeven jou 10% korting te geven op je volgende aankoop. De merken Saucony, Brooks, Asics en Karhu zijn de enige merken waarop we geen korting vanuit de leverancier mogen geven. Andere merken laten het wel toe. Zou je mij een mail willen sturen als je hiervan gebruik wilt maken? Ik zal met de winkel contact opnemen en met mijn collega's bespreken welke schoenen wij daarheen sturen. Ik kan ook graag een afspraak voor jou inplannen. Ik hoop dat we jou als klant hiermee terug kunnen winnen.
Hartelijke groet, Mirna

Mevr. S. Gaarthuis

De info op de website bij de producten gaat over het bedrijf en niet over de producten. Dit is verwarrend.

Info over de producten is er niet daardoor niet klantvriendelijk.

Ruud Verstegen

Heel goed en netjes op tijd

Goeie duidelijke site

Pb

Gied

Duidelijke foto’s en kloppen maat tabellen.

Chat kort open tot 20 of 21 uur een chat voor vragen zou prima zijn.

Marc Heijdendael

Gewoon top

Snel met leveren, maar ook met retouren en crediteren

Dhr. Patrick Hembrecht

Juiste leveringen, goede duidelijke website.

Mooie kortingen

Niet direct...