Denise Hussaarts

Mooie site

Geen sokken opsturen die vlekken hebben. Uiteindelijk wel goed opgelost maar koste wel moeite

Bartovic Visscher

Snelle levering van het gekochte product!

Herma Berger

Top, vlotte levering

Uitleg

Ga zo door

Bruno fiducount Kuylen

Breed aanbod van loopartikelen

correcte naleving bestelling

Ursula van Nieuwenhuijzen

Snelle levering, lange duur om artikel te kunnen ruilen.

Snelle bezorging

Wil graag artikel ruilen, maar duurt lang voordat geld in mijn account staat. Formulier bijvoegen waarin je andere maat kan aangeven zou ook mooi zijn.

Wannes Bogaert

Loopschoenen besteld. Vlot geleverd, maar maat net niet goed. Gratis retour. Jammer genoeg de goede maat niet beschikbaar. Wel goede communicatie via e-mail.

Snelle levering. Gratis retour. Vlotte communicatie via e-mail.

Aanbod. Niet alle maten beschikbaar.
Guide om uit te komen bij voor jouw geschikte schoenen.

Jelle Wouters

Goede ervaring, super vriendelijke mensen

klantvriendelijkheid

Chantine Slaats

Zeer tevreden

Snelle levering, producten van goede kwaliteit

Michel de Bruin

Alleen maar positief, zowel in de winkel, webshop of telefonische hulp bij artikelkeuze....

klantgerichtheid, -vriendelijkheid en kennis van zaken

Klein punt (meer om toch iets te zeggen...) ik heb net een Nathan VaporKrar 2 bij jullie besteld. Wat mij betreft mag de maatvoering iets duidelijker op de website, nu staan alleen de 'standaard'... Klein punt (meer om toch iets te zeggen...) ik heb net een Nathan VaporKrar 2 bij jullie besteld. Wat mij betreft mag de maatvoering iets duidelijker op de website, nu staan alleen de 'standaard' maten erop (s, ml, l, xl), maar wat ik mis is welke borstomvang past binnen die maatvoering? Daar ben ik wel achter gekomen door even te surfen op het net, maar met deze extra info was de info op jullie website nog beter geweest...

Pauline

Ruim 2 weken na bestelling nog steeds geen schoenen. Daarbij laat de communicatie zeer te wensen over.

Breed assortiment

- Magazijnvoorraad is niet altijd up-to-date. Dit veroorzaakt soms teleurstellingen en extra wachten.
- Communicatie verloopt erg moeizaam. Geen uitleg over waarom ik nu ruim 2 weken wacht op mijn producten (die inmiddels elders al goedkoper te koop zijn!)