19203 beoordelingen

19203 Reviews

Zeer goed

A.Meijer

Veel keuze, prima prijzen, meestal snel geleverd

Duidelijk, product snel vindbaar

Meerdere bezorg firma's zou prettig zijn

Wibo Zeilstra

Duidelijke informatie, goede communicatie en snelle levering.

Heldere en duidelijke informatie. Je weet waar je aan toe bent

Brummelen

Ervaring met het bedrijf is positief met DHL negatief

Helder en duidelijk uitgelegd. Makkelijke search engine

Levering, verwarrende berichten over wordt bezorgd, is al bezorg (niemand gezien) nu aangeleverd bij DHL (huh was toch al bij mij thuisbezorgd en ik was er blijkbaar niet) en twee maal mogelijke bezorging tussen 14:03 en 18:03 en dan opeens op een andere dag. Je zou er maar speciaal voor thuis blijven zoals ik.. Heel handig maar niet huis.

Goede website, klant wordt goed op de hoogte gehouden van traject levering.

Christoff Jonckers

Alles goed verlopen, geen klachten.

Veel keuze, goed prijs-kwaliteitsverhouding

Berings

Leuke site, grote keuze

Veel producten voor de loper

Bezorging is later dan aangegeven

Geen aanrader!

Nvt

Bij retour geen geld in rekening brengen

Reactie All4running:

Goedemorgen heer van Dun, Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback. We vinden het jammer dat u zo ontevreden bent over All4running. Om een deel van de kosten te dekken van de... Goedemorgen heer van Dun, Allereerst willen we u bedanken voor uw feedback. We vinden het jammer dat u zo ontevreden bent over All4running. Om een deel van de kosten te dekken van de retourzending via DHL, rekenen wij inderdaad €3,95 retourkosten. Dit geven wij ook op onze website aan, zodat u dit niet pas achteraf hoeft te ontdekken. Als u toch wilt bestellen en geen retourkosten wilt betalen, hebben wij ook de optie "shoptegoed". Het volledige aankoopbedrag van de retournering blijft dan onbeperkt geldig en kan gebruikt worden bij een volgende bestelling. Om uw teleurstelling van deze retourzending te compenseren, zullen we eenmalig de retourkosten terugstorten. We hopen u zo toch naar tevredenheid te hebben geholpen en als er nog vragen of opmerkingen zijn, kunt u ons mailen op info@all4running.nl. Met vriendelijke groet, All4running Brigitte

Judith Goudsblom

Ik wilde graag meer informatie over de Asics hardloopschoen. Deze heb ik zowel op de app als telefonisch goed verkregen.

Vriendelijk geholpen

tjeerd

Snel en goed

duidelijk onderverdeeld

Bij kleding kan ik selecteren op maat. Helaas zijn niet alle maten voorradig zijn, helaas zijn deze wel steeds bij alle maten zichtbaar. Bijvoorbeeld heren ondergoed, maat L, hier worden ook sale-artikelen getoond, terwijl deze alleen nog in maat xs verkrijgbaar zijn. Ik heb op maat L geselecteerd en zou deze dus niet meer willen zien.