19335 beoordelingen

19335 Reviews

E Vrolijks

Goed,
Snelle levering en retour etiket zit er bij

Spaar systeem, toch regelmatig schoenen bestellen

IPF

Prima!

Duidelijke site, heldere beschrijving en bestelprocedure, scherpe prijs, levering precies volgens afspraak

Geen obv deze bestelling (behalve dat DHL kleinere afleverslots zou mogen hanteren en wel wat risico neemt met bij de deur achterlaten van pakjes, maar dat is DHL, niet AllForRunning)

Vandecaveye Katrien

Super tevreden!! Zeer goede kwaliteit en past goed van deze sportkledij dat ik besteld heb!

4.5/5

Geen probleem voor de bestelling, maar voor de levering gebeurt soms iets niet in orde. Dit kan het soms gebeuren en kan niets aan te doen! Als ik iets probleem had, kreeg ik gauw antwoord per mail... Geen probleem voor de bestelling, maar voor de levering gebeurt soms iets niet in orde. Dit kan het soms gebeuren en kan niets aan te doen! Als ik iets probleem had, kreeg ik gauw antwoord per mail van Team All4Running, wel zeer sympathiek!

Snelle service en levering;

allernieuwste assortiment

1 bestelling niet ontvangen

Website ziet er mooi uit

Bestellingen goed verwerken

Timmermans

Ik heb al paar keer loopschoenen besteld, ben hier heel tevreden over!

Snelle afhandeling van produkt

Ik heb 1x geld terug gestort gekregen omdat het paar dat ik bestelde niet meer voorradig was, was fijn geweest moest ik hiervan via mail op de hoogte van zijn gebracht, nu zag ik het enkel via mijn... Ik heb 1x geld terug gestort gekregen omdat het paar dat ik bestelde niet meer voorradig was, was fijn geweest moest ik hiervan via mail op de hoogte van zijn gebracht, nu zag ik het enkel via mijn bankrekening.

Duidelijke website en snelle levering. Ik had voordat ik ging bestellen niet door dat als je een product retour stuurt je of je geld terug krijgt min €3,95 of het bedrag als tegoed in de webshop kan... Duidelijke website en snelle levering. Ik had voordat ik ging bestellen niet door dat als je een product retour stuurt je of je geld terug krijgt min €3,95 of het bedrag als tegoed in de webshop kan gebruiken.
Wat ik jammer vind, is dat een retour product niet in de winkel afgehandeld kan worden.
Verder altijd fijn geholpen in de winkel!

Snelle levering, duidelijke productomschrijving op de site.

Retourbeleid, zie ook mijn ervaring.

Remco

Duidelijke en prettige website

Struik

Slecht, geen pakketje ontvangen, telefonisch gemeld en nu na 1 week nog geen reactie gehad..

Aan het lijntje houden van de klant....

Veel

Snelle en correcte levering

Website is goed gestructureerd, zodat je snel vindt wat je nodig hebt