Je aankoop wordt beschermd

vandeperre luc

Niet goed ,heel lang moeten wachten op bestelling

nee

sneller leveren
indien artikel niet op voorraad is, een alternatief voorstellen of de levering leveren zonder de ontbrekende artikels

Bestelling van compressiesokken ging makkelijk en op voorraad. De afhandeling en update van je bestelling via mail ook top. Maar de ontvangen sokken zaten in een open doos en was beschadigd. De...

Zie eerste opmerking. Sokken in open verpakking en slecht verpakt met een waarde van €50 is echt iets wat niet kan. Wat heeft er in gezeten? Zeer onhygiënisch!
Verander de vraag: beveelt u dit bedrijf aan. Zo zwart wit is het niet altijd met een ja of nee. Daarom dus een nee.

Prima. Ik ben nu al jaren klant. Vooral voor schoenen: Asics gel kayano.

Gepast en geadviseerd in de winkel in Alkmaar. Daarna online besteld, omdat er tijdelijk maar beperkt assortiment beschikbaar was.

Goede service
Wel even moeten wachten omdat bestelling (die eerst wel op voorraad was) plots niet meer voorradig was.

Stefan

Via een kortingscoupon op de site terecht gekomen. Daarom even wat producten besteld om te testen.

De site is overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden. Toen een product niet voorradig bleek, kreeg ik hier per mail een update over met de verwachte levertijd.

Na het bestellen ontving ik helaas geen bevestiging van de bestelling per mail. Deze was wel in mijn account terug te vinden.

Goed tevreden gevoel. Snelle service.

Overzichtelelijkheid. Goede service.

Liefst gratis verzending bij elk bedrag.

Jeroen

Prettige website. Goed spul. Snelle levering. Produktomschrijving mag iets specifieker. Al met al dikke prima.

ruime keuze

David

Prima website en service!

Promoties, kortingsbonnen, ...
Kosteloze terugstorting bij bv verkeerde maat bestelling ipv tegoedwaarde.

Monique

Altijd goed bereikbaar, klantvriendelijke en goede producten.

Goede producten en goede aanbiedingen

Eigenlijk ben ik super tevreden. Alleen de laatste keer ging het mis met de verzending tgv verhuizing van het magazijn.