Mevr. Tineke Harland

Helemaal positief

meer dan supersnel

kan ik even niet bedenken

Dhr. Mark Jensen

Goed, retouretiket en retourformulier krijg je standaard mee in pakket. En dat maakt eventueel retourneren héél makkelijk.

Retourproces

Bol.com manier retourneren is beste nog steeds (website voor retour aanmelden, inpakken, post.nl print label uit op basis van qr code mobiel en klaar.)

Maar jullie manier met geprinte...

Maar jullie manier met geprinte retour labels kant en klaar in is is ook top. Alleen het invullen van retourformulier kost wat tijd.

Dhr. Olivier Schmitt

Toppie

Vlot

Mevr. R Naafs

Alles perfect geregeld

Communicatie

tim bremmers

Gewoontjes

Ik koop bewust Hoka; en bij All4R omdat ik jaren terug (!) goed geholpen ben, niets meer, niets minder. Loyale klant dus. Als je 2 paar koopt mag er dan best 5 of 10% korting verschijnen

Reactie All4running:

Beste Tim,
Beste Tim,
Jij hebt 2 paar Hoka schoenen besteld. Dit zijn de nieuwe kleuren van dit model en daarop geven wij geen korting. Er zijn heel wat schoenen, ook van het merk Hoka die wij met korting aanbieden in onze webshop. Ook het door jouw gekozen model in een andere kleur, bieden wij gereduceerd aan. Deze kleur gaat eruit en daarom ook de korting op deze kleur. Ik heb gezien dat jij in november 2022 ook een paar Hoka schoenen hebt gekocht met een gereduceerde prijs. Als jij je aanmeldt voor de nieuwsbrief, ben je altijd op de hoogte over de komende of lopende acties. Wij hebben regelmatig leuke acties lopen.
Ik wens je vele fijne kilometers met je hardloopschoenen.

Stephan

Slecht

Retourbeleid

Reactie All4running:

Beste Stephan,
Beste Stephan,
Wat jammer dat je ons bedrijf zo slecht beoordeeld. Je hebt geen reden benoemd dus ben ik op zoek gegaan naar de reden. Ik zie dat wij 10,- euro (incl. 3.95 retourkosten) hebben ingehouden bij de terugbetaling, omdat je de schoenendoos als verpakkingsmateriaal hebt gebruikt en het retourlabel op de doos hebt geplakt. Nu kunnen wij deze schoenen zonder een schoenendoos niet meer verkopen. Wij moeten bij de leverancier een nieuwe schoenendoos bestellen met het juiste artikelnummer, naam van het model en de juiste maat. Wij moeten voor deze schoenendoos betalen en die kosten hebben wij doorberekend. Zo staat het ook vermeld op onze website bij de voorwaarden van een retourzending. Wij hebben jou per e-mail geïnformeerd waarom wij 10,- hebben ingehouden bij de terugbetaling. Ik hoop hiermee wat meer duidelijkheid te hebben kunnen geven.
"Een artikel dat wordt teruggestuurd dient te allen tijde adequaat te zijn verpakt in een extra verpakking (een verzendzak of doos) waar het retourlabel op wordt geplakt. Dit retourlabel mag niet op de schoenendoos of productverpakking worden geplakt".

Pieter Pladdet

Voor herhaling vatbaar.

Snelheid

Xxx

Dhr. Patrick Naaktgeboren

Erg positief. Duidelijke informatie, goede producten en voor een goede prijs.

Prijs en kwaliteit van producten.

Beschikbaarheid van sommige (maten van) producten

Dhr. Sebastian Vernaeve

Uitgebreide schoenenkeuze met snelle en correcte levering

mening van de experts en shoe advisor

de mogelijkheid om zelf je schoenenprofiel aan te passen (vb meer demping omdat je dat zelf graag hebt)

Dhr. Stephan Vuik

Zeer positief, altijd snel bezorgd.

Snelheid van bezorgen.

Meer korting geven ;)