Michelle

Zeer slecht service

Niet zomaar zonder sterke reden schoenen niet retour nemen

Reactie All4running:

Beste ​​Michelle,
Beste ​​Michelle,
Wat jammer dat je zo ontevreden bent en ons negatief beoordeeld. Ik heb even gekeken wat er aan de hand is. Je hebt gebruikte schoenen terug gestuurd. Een voorwaarde om schoenen terug te sturen, is dat de schoenen ongebruikt, schoon en met de bijbehorende etiketten in de originele schoenendoos terug worden gestuurd. Jouw retourzending valt niet onder deze voorwaarden. Daarom hebben wij die schoenen naar je teruggestuurd. Ik begrijp wel dat je teleurgesteld bent dat je het aankoopbedrag niet terug ontvangt, waar je misschien op had gerekend. Lees altijd de retourvoorwaarden goed door voordat je een bestelling plaatst, om dit soort teleurstellingen te voorkomen.
Mirna

Maarten Honig

Lekkere schoen

Goede voorraad

Lianne Siebring

Voor deze aankoop: ik lever een retour in in de winkel. Krijg een mail dat ik het gehele bedrag terug krijg. Op de creditnota is dit niet het geval. Ik mail erover en tot op heden geen reactie... Voor deze aankoop: ik lever een retour in in de winkel. Krijg een mail dat ik het gehele bedrag terug krijg. Op de creditnota is dit niet het geval. Ik mail erover en tot op heden geen reactie vernomen.

Breed assortiment

Communicatie / assortiment winkels

Reactie All4running:

Beste Lianne,
Beste Lianne,
Wij hebben op 4 juli een terugbetaling gedaan en het gehele bedrag wat je voor dat artikel hebt betaald, via IDEAL terugbetaald. Er zijn geen retourkosten ingehouden bij de terugbetaling. Dit heb ik dubbel gecheckt in ons betaalsysteem. Kijk maar op je bankrekening op 4 en/of 5 juli. Dat bedrag moet zichtbaar zijn.
Ik zie dat je er een mail over hebt gestuurd maar die mail hebben wij niet beantwoord, dat klopt! Ik denk dat deze mail per ongeluk is gearchiveerd. Onze excuses hiervoor. Ik hoop dat ik je hiermee duidelijkheid heb gegeven.
Mirna

Dhr. Jeroen Drenth

Fijne service en vriendelijk personeel

Dienstverlening

De vervoerder

Dhr. Dries Van Ghysegem

Snelle levering - goeie service

Retourneerprocess kan beter - onduidelijk wanneer je jou geld terug kan ontvangen

Dhr. Xander Breton

Super snel en goed

Snelheid en goede producten. Klantvriendelijkheid is ook top!

ik kan even geen verbeterpunten bedenken

Mevr. anja vandecruys

Top

Nix op aan te merken

Dhr. Abe Reurings

Doen wat ze zeggen en echt super snelle bezorging

Duidelijk, doen wat zeggen

Misschien nog iets meer advies rondom welke schoen je zoekt. Product vergelijk of alternatieven die geboden worden kunnen nog net iets scherper

Dirk Hozeman

Een snelle en degelijke webwinkel met schappelijke prijzen

Snellle en degelijke afhandeling, ook bij retourzending

Indien mogelijk het retourformulier vereenvoudigen. Nu worden veel codes gevraagd die voor mij niert altijd duidelijk zijn.

Veronique Haesendonck

Zeer goed