Hülya Kat

Online, prima.

Informatievoorziening

Meer kortingen :-)

Jelle Van de Ven

Ik heb een keer schoenen besteld.

Veel keuze, veel verschillende producten, diudelijke productfoto’s

Info over welke maat te bestellen

Dries Van den Borne

Goede levering en snelle reactie op vragen via chat

Snelle reactie chat

In eerste instantie hoorde ik na bestellingsbevestiging tijdje niets over levering. Goed om op de hoogte te blijven

Gouke Visser

Prima website. Maat 43 1/3 is geen nederlandse maat 43....

Mooie collectie

Schoenmaat verschilt per merk schoen per maat

Simone de Vrij

Zeer tevreden klant!!! Met name met de expertise van de mannen in de winkel!!!

Kennis, advies en tips van mannen in de winkel. Altijd goed geholpen!!!

Ik vind het wel jammer als ik in de winkel ben het kleding assortiment klein is en ik via webshop thuis moet shoppen. Daarom ga ik steeds minder vaak heen. Ik vind dat jammer omdat ik toch speciaal... Ik vind het wel jammer als ik in de winkel ben het kleding assortiment klein is en ik via webshop thuis moet shoppen. Daarom ga ik steeds minder vaak heen. Ik vind dat jammer omdat ik toch speciaal naar Alkmaar ervoor moet omdat ik daar niet woon. Daarbij in de winkel de pas van Le Champion en/ of atletiek unie wel gebruikt kan worden maar bij bestelling Via webshop niet gebruikt kan worden en ik mijn korting niet kan gebruiken van Le Champion. Dat zou ik als verbeterpunt aantrekkelijk vinden. Verder ben ik al jarenlang een trouwe klant

Hallina Mattijssen

Top!

Duidelijk

Niks

Rob

Hardloopkleding gekocht

Duidelijke site, makkelijk bestellen, supersnel geleverd.
Producten precies zoals verwacht.

Redelijk veel maten waren uitverkocht.

ann verheyen

Bestelling horloge bandje polar

Duidelijk

Stond 'besteld voor bepaald uur, levering volgende dag' en dat was niet. Ik vind dat op zich niet erg maar dan zou ik dat niet vermelden

mw. Moesant

Ik heb eind juni 2020 een loopschoen bij all4running in Den haag gekocht. Ik had aangegeven dat ik pijnelijke voeten heb en opzoek ben naar goede loopschoenen, de mannelijke verkoper , ik ben... Ik heb eind juni 2020 een loopschoen bij all4running in Den haag gekocht. Ik had aangegeven dat ik pijnelijke voeten heb en opzoek ben naar goede loopschoenen, de mannelijke verkoper , ik ben helaas zijn naam vergeten, heeft adhv een loopanalyse een schoen aanbevolen, heeft aangegeven mocht ik niet tevreden zijn en nog pijnelijke voeten heb, dat ik terug kan komen. Dit is ook gebeurd en ik heb een andere schoenen gekregen, waar ik nu zeer tevreden mee ben en geen pijnelijke voeten meer hebt.
Je gaat als tevreden klant uit de winkel met een goed, gedegen advies en service. De verkoper had geduld en heeft de tijd genomen. Het gaat niet alleen om het verkopen maar het gaat ook om een tevreden klant.
Ik adviseer iedereen in mijn omgeving om bij all4running te gaan voor service en kwaliteit, tenminste in Den Haag heb ik goede ervaring.

service

geen idee