Daphne Tichelaar

Fijn! Snelle reactie op mijn e-mail.

Snelle verzending en reactie op de e-mails!

Geen.

Carla Zuijderwijk

Super, mooi en snel geleverd

Mooie producten

M.Bakker

Zeer snelle levering van een prachtig product

snelle levering

Veerle van reenen

Zeer snelle en goede service. Het beeldje is echt prachtig en ze hebben eigenlijk zonder een opmerking het gevoel wat ik er bij wilde hebben naar mij over gebracht. Pure passie liefde en 55 jaar... Zeer snelle en goede service. Het beeldje is echt prachtig en ze hebben eigenlijk zonder een opmerking het gevoel wat ik er bij wilde hebben naar mij over gebracht. Pure passie liefde en 55 jaar huwelijk. Ondanks dat ze er niet meer zijn hebben ze dit in een beeldje met slechts een foto weten te verbeelden. Pure kunst ik ben zeer tevreden en zwaar geĆ«motioneerd. In de goede zin natuurlijk. šŸ˜šŸ„¹ Daarbij nog een klein dingetje respect over hoe hiermee is omgegaan het beeldje was echt perfect beschermend in gepakt en heel netjes in een doosje met lint en alles in gepakt en afgeleverd

Nee zeker niet. Perfect wat mij betreft

Joke Meijer

Prettig en een mooi produkt

Snelle levering en een mooi produkt

Esman

Fantastisch

Kwaliteit

Groenen

Keurig verpakt en snel verzonden

De verpakking ziet er echt top uit!

ā€”ā€”

Zeer tevreden. Het product is prachtig geworden.

Goede communicatie en snelle levering, heel mooie kwaliteit!

Jochems E. Ph.

Mooi product