9.5/10
9.7/10
9.5/10

Liesbeth Daley

Supe service en snelle levering

Dat ze je van te voren laten zien hoe het gaat worden

Eerste bestelling in 2011 geplaatst, zeer tevreden. Wilde nu ook weer iets laten maken en dacht meteen aan jullie

snelle levering, prachtig, heel blij mee

Peter van Stiphout

Ik kreeg bestelde eerder dan beloofd en het zag er heel mooi uit.

Snelle verzending

Voor een collega een 3D kristal block laten maken met een foto van zijn hond. Het is heel mooi geworden terwijl we slechts 1 matige foto hadden. All in Crystal reageert heel snel ook per email....

Klantvriendelijk, snelle levering, goed advies

Willy

Zeer goed overzicht en gemakkelijk bestellen goede en snelle levering.

Mooi keus en goede prijs.

Doe zo verder.

Hele fijne en snelle service, een goed ingepakt product en ook nog eens sneller dan verwacht in huis!!

Op de site was de graveerde foto in glas duidelijker zichtbaar dan het in het echt is, dat is het enige ‘minpuntje’ (weet niet of het aan de foto kan liggen).

Ruud

Wederom zeer tevreden met de service, kwaliteit en levertijd. Bij elke bestelling sta ik er versteld van hoe snel en netjes de producten worden gemaakt, afgewerkt en opgestuurd. Het aanleveren en...

Flexibel, klantgericht, kundig, goede feedback en communicatie, afwerking product. Verwerking van verschillende 3D-bestanden.

Uiters goede ervaring. Van bestelling tot levering alles wordt uitstekend opgevolgd.

Opvolging van bestelling tot levering

Patricia

Snelle verzending!!

Prijs en kwaliteit is goed heel mooie.

Ga zo door.

Lieke

Uitstekend!

Als je hun belt is bijna alles mogelijk ik had mijn cadeau snel nodig heb hun gebeld hoefde geen extra kosten te betalen en werd de volgende dag al opgestuurd