Jort

Super

Reactie Alfasleep:

Bedankt voor de review Jort. Hele fijne nachten gewenst!

Ralph

Omdat ik veel fitness was ik op zoek naar een kussen die mij een goede nachtrust geeft. Zodat mijn spieren optimaal kunnen herstellen. Het Alfa kussen geprobeerd. Tot nu toe super! Zal het iedereen... Omdat ik veel fitness was ik op zoek naar een kussen die mij een goede nachtrust geeft. Zodat mijn spieren optimaal kunnen herstellen. Het Alfa kussen geprobeerd. Tot nu toe super! Zal het iedereen aanbevelen

Reactie Alfasleep:

Goed om te horen dat uw spieren optimaal herstellen. Veel fitness plezier en fijne nachten gewenst.

Henri

Ik had tijdens het slapen vaak last van mijn nek en rug omdat ik gewoonweg
geen goed kussen had. Na verloop van tijd te zacht en te slap. Toen kwam ik
Alfasleep tegen en heb eigenlijk...
Ik had tijdens het slapen vaak last van mijn nek en rug omdat ik gewoonweg
geen goed kussen had. Na verloop van tijd te zacht en te slap. Toen kwam ik
Alfasleep tegen en heb eigenlijk direct het kussen gekocht. En een dag
later geleverd. *
*helemaal top! Echt een heel fijn kussen en mijn klachten werden al snel
minder.*

Reactie Alfasleep:

Fijn om te horen dat het kussen goed bevalt. Namens het team hele goede nachten gewenst.

Menno

Super fijn kussen gekocht. Ontzettend goede kwaliteit!

Reactie Alfasleep:

Super om te horen dat het kussen bevalt. Veel plezier ervan gewenst.

Peter

Zeer goed

Reactie Alfasleep:

Goed om te horen dat het kussen bevalt. Hele fijne nachten gewenst!

Anna

Zeer fijn hoofdkussen. Kan zelf bepalen hoe stevig ik wil liggen. Ideaal tegen nekpijn, wat een verademing. De koele kant is geweldig.

Reactie Alfasleep:

Bedankt voor de mooie review. Veel plezier van uw Alfa Pillow gewenst.

Eline de Bruin

Zeer goede ervaring, snelle levering en nog belangrijker een bijzonder fijn hoofdkussen! Heb de 2e in bestelling voor mijn man. Kan niet wachten!

Reactie Alfasleep:

Bedankt voor uw mooie review. Hele fijne nachten gewenst.

Alfasleep

Zeer tevreden over het product en verzending. Ik heb het kussen nu ongeveer 2 maanden in gebruik en merk dat ik een betere nachtrust hebt en minder last van mijn nek. Ook is de manier hoe het word... Zeer tevreden over het product en verzending. Ik heb het kussen nu ongeveer 2 maanden in gebruik en merk dat ik een betere nachtrust hebt en minder last van mijn nek. Ook is de manier hoe het word aangeleverd en de desbetreffende beschrijving van het kussen gewoon perfect.

Reactie Alfasleep:

Bedankt voor uw review. Veel plezier van de Alfa Pillow gewenst.