Geweldig.

snel leveren, uitgebreide assortiment,
Leuke site

Gerie Schelling

Besteld, betaald en snel geleverd.
Alles netjes ingepakt.

marion

Heel veel mooie, leuke artikelen en heel snel bezorgd.

snelle levering en duidelijke informatie via de mail.

account aanmaken mislukt vaak.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de mooie recensie! Ik heb nog niet eerder gehoord dat een account aanmaken niet lukt, maar ik ga hier eens navraag naar doen. Bedankt voor de tip!

Corne

Prima service

Service

Prima, binnen een dag in huis

snelle levering

website is wat rommelig

Carla S.

Leuke en diverse brocante, snelle levering.

Goed en leuk verpakt, snelle levering.

Geen verbeterpunten, vooral zo doorgaan!

Heel veel brocante en antieke spullen voor een vriendelijke prijs. een paradijsje als je van nostalgie houdt! ik ben geslaagd voor kerstversiering uit Grootmoederstijd, heel veel keus en... Heel veel brocante en antieke spullen voor een vriendelijke prijs. een paradijsje als je van nostalgie houdt! ik ben geslaagd voor kerstversiering uit Grootmoederstijd, heel veel keus en kleur/geweldig. Enorm leuk geholpen, de eigenaar weet veel en verteld er ook graag over.

heel veel keus, van brocante tot antiek. Eerlijk verhaal erachter, dus what you see is what you get.

presentatie zou beter kunnen

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de mooie feedback! Daar zijn we erg blij mee. Doordat we elke week zoveel artikelen in onze webwinkel zetten, is het qua tijd voor ons helaas niet haalbaar om van elk product een mooi... Bedankt voor de mooie feedback! Daar zijn we erg blij mee. Doordat we elke week zoveel artikelen in onze webwinkel zetten, is het qua tijd voor ons helaas niet haalbaar om van elk product een mooi sfeerplaatje te maken en hebben we ervoor gekozen om ons te beperken tot duidelijke foto's van het product, maar we gaan kijken of we hier in de toekomst meer mee kunnen doen.

Heleen Allewijn

??

???

.mevr m.de groot

Eerst keer dat ik kennismaakte met deze zaak. Ik miste toen de uitleg over de betalingsmethode. Later na kontakt , was dat duidelijk. Het pakje was erg mooi ingepakt, heel leuk met het labeltje. Ik... Eerst keer dat ik kennismaakte met deze zaak. Ik miste toen de uitleg over de betalingsmethode. Later na kontakt , was dat duidelijk. Het pakje was erg mooi ingepakt, heel leuk met het labeltje. Ik ben erg tevreden en heel blij met de aankoop. Heeft voor mij emotionele waarde.

Zeer klantvriendelijk.

Geen.

Marleen K.

Altijd fijn om even te "sneupen"!

Uitgebreide collectie, duidelijke en eerlijke foto's.
Snelle verzending en zorgvuldig en gezellige verpakking.