snelle levering

Joke Damen

Prima ! snelle bezorging, leuk en goed verpakt met een persoonlijke noot! Ik voelde me jarig bij het uitpakken !

Overzichtelijk en aantrekkelijk! betaalbaar !

Heb ik niet !

Evers

Mooie webshop, prachtige artikelen

Makkelijk bestellen, volgende dag al in huis, super.

Er zaten wel veel artikellen tussen die al verkocht bleken te zijn als je ze in de winkelwagen doet. Ik heb er verder geen verstand van en misschien kan dat niet anders, maar het is jammer als je... Er zaten wel veel artikellen tussen die al verkocht bleken te zijn als je ze in de winkelwagen doet. Ik heb er verder geen verstand van en misschien kan dat niet anders, maar het is jammer als je iets heel leuks ziet en dan blijkt het al verkocht te zijn

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de mooie feedback! In onze webwinkel worden alleen de artikelen getoond die ook echt te bestellen zijn, maar helaas blijft bij het zoeken op Google nog lange tijd alles zichtbaar wat we... Bedankt voor de mooie feedback! In onze webwinkel worden alleen de artikelen getoond die ook echt te bestellen zijn, maar helaas blijft bij het zoeken op Google nog lange tijd alles zichtbaar wat we ooit gehad hebben. Hier hebben wij zelf geen invloed op. Sorry!

Tops

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

---

Mirjam Driessen

Top!

Bijzonder aanbod en snel en netjes verpakt, verzonden.

Er zou misschien eerder een e-mail ter bevestiging kunnen worden verstuurd.

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de positieve feedback! Wellicht zijn deze mails in uw Spambox terecht gekomen? Als het goed is, ontvangt iedere klant direct na het plaatsen van de order een automatische bevestiging... Bedankt voor de positieve feedback! Wellicht zijn deze mails in uw Spambox terecht gekomen? Als het goed is, ontvangt iedere klant direct na het plaatsen van de order een automatische bevestiging (en bij betaling met I-deal of creditcard ook nog een betaalbevestiging). Daarna ontvangt men een bevestiging als de order verstuurd is met een track and trace code erin.

Rebecca Nienhuis

Prima! Snelle levering, goed ingepakt.

Het was leuk dat het als cadeau verpakt was.

Nvt

Reijn stand + int.

reactie goed keurig verpakt en opgestuurd

Snel

Rick

Geweldige ervaring, bijzonder mooie items !

Veel zorg/aandacht besteed aan verpakking en snelle levering.

Nvt

Textielkunst, specialisatie vilt

Vlot een correct en zeer zorgvuldig

Vriendelijk en attent.