h van Mierlo

Geweldig goed

een hellemooie wed stuitte

zou niet weten wat

Elcan

SUPER PRIMA !!! IK BEN ECHT BLIJ !!! Snel keurig alles geleverd. Helemaal naar wens.

super service

nee

Thea

Super

violeta

Fantastisch

erg mooi ingepakt

de site was voor mij in het Engels, weet niet waarom

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de mooie feedback! Soms kom je door bepaalde zoektermen op de Engelse kant van onze webwinkel terecht via Google. Je kunt altijd switchen van Engels naar Nederlands (of andersom) door... Bedankt voor de mooie feedback! Soms kom je door bepaalde zoektermen op de Engelse kant van onze webwinkel terecht via Google. Je kunt altijd switchen van Engels naar Nederlands (of andersom) door op het betreffende vlaggetje te klikken onder het kopje "Taal" rechtsboven op de website.

snelle bezorging, netjes verpakt

hoeveel je kunt bestellen is onduidelijk, ik wilde eigenlijk meer bekers

Reactie Ald en Nij Brocante:

Bedankt voor de goede feedback! Bij elk artikel op de website staat rechts naast de prijs "voorraad" met erachter het aantal dat leverbaar is van dit artikel. Omdat wij voornamelijk echt... Bedankt voor de goede feedback! Bij elk artikel op de website staat rechts naast de prijs "voorraad" met erachter het aantal dat leverbaar is van dit artikel. Omdat wij voornamelijk echt oude spullen verkopen, moet ik erbij zeggen dat het wel heel vaak 1 stuks is wat we van iets verkopen, omdat we dan niet zomaar grotere aantallen kunnen vinden.

Prima. Snel antwoord, keurig alles geleverd. Helemaal naar wens.

Duidelijk, snelle reactie. Echt prima. Erg vriendelijk.

Geen idee.

kleverkamp

Zeer goed

goed

Bos

Duidelijke website met produkten die niet gemakkelijk te vinden zijn. Bestelling ging gemakkelijk. Goed en klantvriendelijk op de hoogte gehouden van de levering per mail. Snelle levering.

Op de website staan produkten die moeilijk te verkrijgen zijn.Duidelijke beschrijving. Makkelijk te bestellen. Goed op de hoogte grhouden van het leveringsproces op een zeer klantvriendelijke wijze.... Op de website staan produkten die moeilijk te verkrijgen zijn.Duidelijke beschrijving. Makkelijk te bestellen. Goed op de hoogte grhouden van het leveringsproces op een zeer klantvriendelijke wijze. Snelle levering. Produkt is mooi verpakt. Zeer tevreden
met het produkt.

Misschien kan de eerste
bevestigingsmail iets eerder verstuurd worden.