Melanie Ciers

Marjanne Wilmink

Goede en snelle service

Anouk

Goede deal, snelle levering.

Jooske Vonk

Helemaal top

Karin

Knudde. Dekbedovertrek gekocht voor rond de €50. Verkleurd in de was. Zorgvuldig apart gewassen. Klacht ingediend. Nu twee weken later nog geen reactie.

Hier niets kopen. Flut service

Reactie Akomo Kids:

Beste Karin,
Beste Karin,
We dachten eerst dat deze review niet voor ons bestemd zou zijn want wij gaan altijd serieus om met vragen of opmerkingen van klanten. Je kunt ons ook altijd bellen, mailen appen of berichten sturen via de socials maar wij hadden geen bericht van je gezien.
Het kostte even moeite maar uiteindelijk hebben we een appje van je gevonden tussen allemaal Chinese en Russische junk in de spambox van Whatsapp ... dan zit het niet mee.
Onze collega's hebben je inmiddels benaderd en je uitgenodigd een e-mail met foto's te sturen. Dan nemen wij contact op met de leverancier.
Team Akomo Kids

Timothy Geluck

Heel fijne ervaring gehad met akomo kids.
Zeer correcte communicatie en een goede opvolging van de bestellingen.
Levering was ook netjes op tijd.

Esther Vis

Snel verstuurd, en ze hebben een prachtige collectie

Katrijn

Perfecte service! Heel snelle verzending!

Yvonne Jansen

Nog niet ontvangen (weer zelf ophalen, niet dichtbij) zou een andere vervoerdienst nemen ze zeggen (al de 2e x nu) dat ik niet thuis was geen dpd meer voor mij sorry spijtig voor jullie

Reactie Akomo Kids:

Wij werken inderdaad met DPD en zijn eigenlijk erg tevreden. Door heel Europa bezorgen ze ieder jaar duizenden pakketjes voor ons en dat gaat op een enkele uitzondering na vlekkeloos :) De bezorgers... Wij werken inderdaad met DPD en zijn eigenlijk erg tevreden. Door heel Europa bezorgen ze ieder jaar duizenden pakketjes voor ons en dat gaat op een enkele uitzondering na vlekkeloos :) De bezorgers van DPD willen niets liever dan de zendingen zo snel mogelijk afleveren en als de ontvanger niet thuis is en ook buren geen soelaas bieden dan gaat het naar een pick up point.

Martine De Backer

Supertevreden