Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

De Smidt

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Ja

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Cuvelier

Rematief zenvoudig

Moeilijk: heel ver moeten rijden, weinig indicaties

Gebruik van maring moet veel helderder

Beste Pol,
Bedankt voor uw feedback! Wij gaan uw suggesties voor het verbeteren van de routing naar P3 lang parkeren doorsturen aan Schiphol.
Fijne avond en hopelijk tot een volgende keer op...
Beste Pol,

Martijn

De parkeerplaats betreden met de auto was geen probleem de poort ging vanzelf open. De parkeerplaats verlaten was een groot probleem. De poort ging niet open. Een andere auto had het zelfde... De parkeerplaats betreden met de auto was geen probleem de poort ging vanzelf open. De parkeerplaats verlaten was een groot probleem. De poort ging niet open. Een andere auto had het zelfde probleem. Bij weer een andere auto ging de poort wel open waardoor ik snel het terrein kon verlaten door mee te rijden. Ik weet niet waardoor dit probleem was ontstaan.

Dat ik een escape heb bijvoorbeeld een code waardoor ik het parkeerterrein wel ten alle tijde kan verlaten

Beste Martijn,
Beste Martijn,
Bedankt voor uw feedback! We hebben hierover direct contact opgenomen met Park en Fly voor opheldering en op het moment van uitrijden had Park en Fly te maken met een technische storing in het parkeersysteem. De problemen zijn kort daarna verholpen, maar ik kan me goed voorstellen dat dit op dat moment erg vervelend voor u was. U wilt immers uw reis niet afsluiten met deze problemen. Namens Park & Fly en Airportdeal excuses voor het ongemak.

Be.RT Medical B.V.

Gemakkelijk

ja

Werkelijk onbegrijpelijk dat je standaard geen factuur krijgt van de reservering zoals bij elke on-line bestelling of boeking. Hier heb ik 2x om moeten vragen nb. vordatr ik het kreeg. Erg... Werkelijk onbegrijpelijk dat je standaard geen factuur krijgt van de reservering zoals bij elke on-line bestelling of boeking. Hier heb ik 2x om moeten vragen nb. vordatr ik het kreeg. Erg onprofessioneel. Vandaar maar 2 punten want dit is echt essentieel voor zakelijke klant.

Beste Dick,
Beste Dick,
Bedankt voor uw feedback. Het klopt inderdaad dat de factuur niet automatisch wordt aangemaakt. U heeft een terecht punt en wij nemen dit dan ook mee in onze verbeteringswerkzaamheden. Gelukkig is het parkeren wel naar tevredenheid verlopen.

D vd Velden

Makkelijk

Nick

Zonder problemen

Dijksma

Geen kentekenherkenning bij aankomst

Gegarandeerde kentekenherkenning

particulier, Schröder

ja maar er was op mijn display wat veranderd. er was een verkeerde handeling in de auto verricht waardoor de computer anders was ingesteld. hiervoor moest ik naar de garage omdat ik zelf niet wist... ja maar er was op mijn display wat veranderd. er was een verkeerde handeling in de auto verricht waardoor de computer anders was ingesteld. hiervoor moest ik naar de garage omdat ik zelf niet wist om het goed terug te zetten.

om de ruitenwisser te kunnen vinden moet de medewerker even aan de klant vragen waar deze zit. ik vermoed nl dat dit het was. aan de andere kant is men toen gaan draaien waardoor de... om de ruitenwisser te kunnen vinden moet de medewerker even aan de klant vragen waar deze zit. ik vermoed nl dat dit het was. aan de andere kant is men toen gaan draaien waardoor de computerinstellingen anders waren.

Beste Anita,
Beste Anita,
Bedankt voor uw feedback! Vervelend om te lezen dat de boordcomputer van uw auto bij terugkomst anders was ingesteld. Ik heb hier direct met Park Luxus contact over opgenomen en het moet, zoals u zelf ook al aangeeft, per ongeluk gebeurd zijn. Eveneens namens Park Luxus excuses voor het ongemak.
Fijne avond en hopelijk tot een volgende keer op Airportdeal.

Cristian Lang

Was erg gebruiksvriendelijk