Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

Super geregeld!

Mevrouw Pronk

Misleidend! Ik kreeg een bedrag te zien en bij boeken bleek dit bedrag ineens hoger te zijn. Werd niet op de volgende pagina alsnog aangepast zoals ik had verwacht.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

Het juiste bedrag tonen én berekenen ipv een lokkertje te gebruiken.

Beste mevrouw Pronk,
Wat vervelend om te lezen dat u onze informatie als misleidend ervaren heeft.
Beste mevrouw Pronk,
Wat vervelend om te lezen dat u onze informatie als misleidend ervaren heeft.
Op elke pagina staat duidelijk vermeld dat genoemde parkeertarieven kunnen fluctueren op basis van beschikbaarheid. Evenals met de prijzen van vliegtickets is het mogelijk dat ook de prijzen voor parkeren bij de luchthaven dagelijks worden aangepast.
Per parkeeraanbieder geven wij u echter een richtlijn van wat doorgaans de tarieven zijn. Dit zodat u zelf kunt beoordelen of u ten opzichte van het reguliere parkeertarief teveel of te weinig betaald.
Ik hoop dat wij u alsnog eens mogen begroeten op Airportdeal en mocht u hulp nodig hebben, bel gerust even met onze klantenservice.
Fijne dag gewenst!
Bram

Makkelijk gevonden via Google

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Overzichtelijk

Bevestiging boeking verliep moeizaam

Bedankt voor uw feedback!

Prima. Alles is overzichtelijk en duidelijk

Makkelijk te boeken en overzichtelijk

Sophie

X

Alles verliep heel vlot, ondanks ons vliegtuig 2 uren vertraging had. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

X

J. Luk Frateur

Ontzettend gemakkelijk! Eén groot nadeel, vanuit luchthaven Eindhoven helemaal geen bewegwijzering naar de autostrade richting Turnhout en België. Wij hebben wel een vol uur gezocht. Wat een... Ontzettend gemakkelijk! Eén groot nadeel, vanuit luchthaven Eindhoven helemaal geen bewegwijzering naar de autostrade richting Turnhout en België. Wij hebben wel een vol uur gezocht. Wat een tijdverlies.

zie boven

zie boven

Van Der Wiel

Super goed

olger

prima service

samenwerking met het bedrijf wat de auto's schoonmaakt, brengt imago in gevaar