Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

van Egmond

Om te annuleren moet je niet bij Schippers zijn, maar bij de incasso firma. Prijs is per definitie incl. annuleringsverzekering.
Incasso firma heeft geen telefoonnr. op haar site !...
Incasso firma heeft geen telefoonnr. op haar site ! Annuleren kost, ondanks verzekering , toch weer 6,= admin.kosten ??

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Onduidelijk bij schippers , je leest het pas als je bevestiging krijgt. !!

Reactie Airportdeal:

Beste heer/mevrouw van Egmond,
Beste heer/mevrouw van Egmond,
Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te lezen dat parkeren bij SchippersStop niet aan uw verwachting voldeed. Wij zullen hierover contact opnemen met SchippersStop om te bepalen waar het in de communicatie is misgegaan en hoe wij dit in het vervolg kunnen verbeteren.
Fijne dag gewenst!
Noëlle

Annemie Dierckx

Zeer tevreden.
Auto afleveren tegenover de luchthaven. Bij terugkomst staat de auto weer klaar. Snelle afhandeling.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

De inrit in Eindhoven is nogal moeilijk

Ik vind het helemaal geen deal. Dan zou het goedkoper zijn. Het is gewoon duur en dat komt omdat er weinig keus is.

Als de code niet is uitgeprint en de mobiel is niet opgeladen / doet het niet / kwijt / gestolen, dan kom je het parkeer terrein niet af. Kenteken herkenning is beter.

Reactie Airportdeal:

Beste Saudia,
Bedankt voor uw feedback!
Jammer dat er voor u niet de gewenste deal tussen stond.
Beste Saudia,
Bedankt voor uw feedback!
Jammer dat er voor u niet de gewenste deal tussen stond.
Wij doen er alles aan om dagelijks de beste deals met de parkeeraanbieders af te spreken en te tonen op onze Airportdeal website.
Hopelijk is de verdere service conform verwachting geweest. Fijne dag gewenst!
Noëlle

Super

Op loopafstand vd vertrekhal

Alles ist perfekt gelaufen

GOED

DE PARKING LIGT HEEL DICHT BIJ DE LUCHTHAVEN EN JE KAN VANDAAR TE VOET NAAR DE LUCHTHAVEN STAPPEN

BIJ AANKOMST NOGAL CHAOTISCH

Dichtbij

Plaats om u auto te parkeren de parking stond vol

Prima, jammer dat we onze vlucht misten