Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Van sprundel

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Nee

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Bereikbaarheid is zeer slecht

Beste Wilfried,

Bedankt voor uw feedback en excuses dat het door een technische storing met uw
parkeerreservering is misgegaan. We hebben het betaalde bedrag aan u...
Beste Wilfried,

Bedankt voor uw feedback en excuses dat het door een technische storing met uw
parkeerreservering is misgegaan. We hebben het betaalde bedrag aan u terugbetaald.
Fijne avond!

Bob Smit

Ja

Pijlen in donker naar parkeervakken

De Vries

Gut

Heel goed

Natasja

Slecht

Nee totaal niet. Wij zijn 4,5 uur van te voren gebeld met de boodschap dat de parking geannuleerd was met een smoesje. En totaal geen hulp gekregen met een oplossing. En nu 3 weken later heb ik nog... Nee totaal niet. Wij zijn 4,5 uur van te voren gebeld met de boodschap dat de parking geannuleerd was met een smoesje. En totaal geen hulp gekregen met een oplossing. En nu 3 weken later heb ik nog steeds mijn geld niet terug gekregen.

Eerlijk zijn, en duidelijkere communicatie

Hoi Natasja,
Hoi Natasja,
Jammer dat u hier een negatieve review heeft geplaatst. Wij betreuren dat het mis is gegaan en zijn achter de schermen drukdoende om het voor u met ParkinDus op te lossen. Dit weet u en hiervan houden wij u keurig op de hoogte. Dat het dan niet snel genoeg gaat (we zijn inmiddels 2 ipv 3 weken verder) vinden we vervelend, maar nogmaals we lossen het voor u op. Deze toezegging heeft u per mail ontvangen. Geniet van uw weekend en we houden u zoals altijd per mail op de hoogte over de voortgang.

t

Redelijk

Wij kwamen in de nacht aan. Waren met 4 pers. moesten nog €10 contant afrekenen omdat we met 4 personen waren voor transfer. Zou op de website vermeld staan. Nergens te vinden. Voelde als eigen... Wij kwamen in de nacht aan. Waren met 4 pers. moesten nog €10 contant afrekenen omdat we met 4 personen waren voor transfer. Zou op de website vermeld staan. Nergens te vinden. Voelde als eigen zakken vullen. Daarbij werd de transfer niet op basis van wie het eerste komt vervoerd, maar wie bij toeval het dichtste bij stond. Dat hield in dat mensen die er eerder waren pas later vervoerd werden. Daarbij is er 6 km gereden met onze auto om een parkeerplek te vinden. Dat voelt ook niet goed. Afhalen werd met 1 busje gedaan die continue heen en weer reed. Met als gevolg dat je lang moest wachten voordat je aan de beurt was.

Zie mijn opmerkingen die ik al eerder aangaf.

Beste Danielle,
Beste Danielle,
Bedankt voor uw feedback. Ik ga hierover contact opnemen met ParkinDus om ook van hun te horen wat hier mis is gegaan. Excuses namens ons voor het ongemak. Zodra ik reactie vanuit ParkinDus heb kom ik hier per mail bij u op terug. Fijne dag!

Anja

Makkelijk, gebruikersvriendelijk, snel antwoord bij een vraag.

We konden de reis niet aantreden.

Het zou fijn zijn als er een mogelijkheid zou zijn om de plek te annuleren. Zoals bijv. in het geval van het overlijden of ziekte van een familielid. In ons geval hadden we hiermee te maken. Nu zijn... Het zou fijn zijn als er een mogelijkheid zou zijn om de plek te annuleren. Zoals bijv. in het geval van het overlijden of ziekte van een familielid. In ons geval hadden we hiermee te maken. Nu zijn we ons geld kwijt.

Beste Anja,
Beste Anja,
Bedankt voor uw feedback en gecondoleerd met uw verlies. Omdat de parkeerplaats exclusief voor u wordt gereserveerd kunnen deze tot 48 uur voor aankomst worden geannuleerd. Daarna is de boeking definitief en worden de door uw betaalde parkeergelden door ons aan de parking overgemaakt. Ik zal echter nog even contact opnemen met SchippersStop om te kijken of we hierin nog iets voor u kunnen betekenen. Zodra ik hierop reactie heb, hoort u per mail van mij.
Fijne dag gewenst!

Goed, gemakkelijk en duidelijk

Ja

Alles was perfect

Cindy

Na een klein incident contact gehad met de klanten service dit is netjes opgepakt en opgelost.

Nee we hebben geen gebruik gemaakt van de service omdat onze terug vlucht is omgeboekt

Gerald

Vlot en duidelijk