Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Petra Kalkman

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

parkeren prima, ophalen een kleine ramp

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Laat mensen weten hoe de chauffeur zich kenbaar zal maken zodat men zeker is dat de juiste chauffeur ze naar hun auto brengt.

Beste Petra,
Bedankt voor het delen van uw feedback! Wij gaan deze op onze beurt weer delen met Mobihub zodat zij hun service ter plekke verder kunnen verbeteren.
Fijne dag gewenst en...
Beste Petra,

Alexander Westenbrink

De wijze van reserveren was prima, de uitvoering meer dan dramatisch

Helaas niet, dramatische ontvangst; gesloten deuren, overvolle parkeerplaats, onvriendelijke medewerker en na 45 minuten wachten (buiten de poort) ben ik vertrokken en heb geparkeerd op het... Helaas niet, dramatische ontvangst; gesloten deuren, overvolle parkeerplaats, onvriendelijke medewerker en na 45 minuten wachten (buiten de poort) ben ik vertrokken en heb geparkeerd op het vliegveld, tegen 3x zo hoge kosten. We moesten wel actie ondernemen/vertrekken, anders zouden we onze vlucht missen.

Ontsla de medewerker op staande voet en zorg dat er altijd extra ruimte overblijft op parkeerplaatsen i.c.m. calamiteiten. Dit was echt geen normale parkeerplaats. OVerigens, er liep ook een NL die... Ontsla de medewerker op staande voet en zorg dat er altijd extra ruimte overblijft op parkeerplaatsen i.c.m. calamiteiten. Dit was echt geen normale parkeerplaats. OVerigens, er liep ook een NL die al een uur wachtte om met zijn auto van de parkeerplaats af te mogen rijden ... echt niet goed !

Beste Alexander,
Beste Alexander,
Bedankt voor uw feedback! Wij zijn het volledig met u eens, dit had bij Park And Go beter geregeld moeten zijn. De betreffende medewerkers direct op staande voet ontslaan is wellicht erg rigoureus, maar deze zijn hier in ieder geval op aangesproken. Er is ons beterschap beloofd en toegezegd dat dit niet meer gaat voorkomen. Nogmaals excuses voor het ongemak, uw parkeergelden zijn naar uw bankrekening terug overgemaakt.

Dirk Hinke

Internet

Insgesamt ja. Der Parkbereich war ziemlich unwegsam.

Es wäre schön gewesen, wenn man uns bei Ankunft gesagt hätte, dass es schlauer ist, das Gepäck direkt auszuladen und nur allein das Auto abzustellen, damit nicht alle durch den Matsch kaufen müssen.

R

Slecht

Nee 👎🏻

Vriendelijker personeel bij de auto. Zitten maar wat met sleutels te rommelen en auto stond op andere plek en zou niet weten waarom. Nergens voor nodig.

Beste Renzo,
Beste Renzo,
Bedankt voor uw feedback! Ik zie dat u uw auto bij Parkindus Shuttle heeft geparkeerd. Ik zal uw feedback met deze parkeeraanbieder delen. Ik ben het met u eens dat het verplaatsen van uw auto alleen indien strikt noodzakelijk nodig mag gebeuren. Ik kan dan zo ook niet zien wat hiervan de reden is geweest. Wellicht hoort u hiervan nog iets terug vanuit de parkeeraanbieder.

Ivanda

Eenvoudig en goed

Perfect

Luc

Ja

Betere afbakening parkeerplaatsen

Slaats

Niet positief

Nee eigenlijk niet ee is met de auto 6 a 7 kilometer gereden. Ik ging er van uit dat die daar geparkeerd stond.

Misschien beter controleren

Beste Liesbeth,
Beste Liesbeth,
Bedankt voor uw feedback! WIj gaan hierover contact opnemen ParkenFlughafendus en navraag doen wat hiervan de reden is. Het kan zijn dat het, in bepaalde omstandigheden, noodzakelijk is om uw auto te verplaatsen. Echter 6 a 7 kilometer is wel veel. Hopelijk hebben ze hierover een passende verklaring. Fijn in ieder geval dat u het ons even laat weten.
Fijne dag nog gewenst!

CEC Computers & Networks

Als goed

Ja prima

Nee

Jan

Website is niet altijd logisch.

Ja.

Website mag duidelijker en simpeler

Beste Jan,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te lezen dat u vaker bij ons reserveert. Wij zullen uw tips m.b.t. onze website meenemen in een volgende update.
FIjne avond!
Met...
Beste Jan,
FIjne avond!

Van sprundel

Nee

Bereikbaarheid is zeer slecht

Beste Wilfried,

Bedankt voor uw feedback en excuses dat het door een technische storing met uw
parkeerreservering is misgegaan. We hebben het betaalde bedrag aan u...
Beste Wilfried,

Bedankt voor uw feedback en excuses dat het door een technische storing met uw
parkeerreservering is misgegaan. We hebben het betaalde bedrag aan u terugbetaald.
Fijne avond!