Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

Geerd Van Proeyen

Negatief. Reden : In de voorwaarden werd niet geschreven dat de auto op meer dan 20 minuten verplaatst werd . Bij aankomst moesten we nog meerijden met een wagen van een andere klant.(Die zou dat... Negatief. Reden : In de voorwaarden werd niet geschreven dat de auto op meer dan 20 minuten verplaatst werd . Bij aankomst moesten we nog meerijden met een wagen van een andere klant.(Die zou dat ook niet leuk vinden moest hij dat weten ,denk ik !) Hoe zit dat eigenlijk met de verzekering als er één van die jongens (18à19 jaar oud.) met al deze wagens rijden ?

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Auto afleveren vlakbij luchthaven .

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

Locatie van de voertuigen . Laat ook duidelijkheid bestaan over het afgeven van de sleutels en 15 à 20 km. rijden met alle wagens !

Beste Geerd,
Bedankt voor uw feedback!
Beste Geerd,
Bedankt voor uw feedback!
Op de pagina https://www.airportdeal.nl/parkeren-eindhoven-airport/eazzypark/ staat duidelijk omschreven hoe parkeren met EazzyPark werkt. Mocht u hierover tussentijds nog vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. De chaffeurs van EazzyPark zijn uiteraard verzekerd mocht er onverhoopt iets voorvallen.
Hopelijk mogen wij u snel weer begroeten op Airportdeal, fijne dag gewenst!

Yvonne

Prima website! Overzichtelijk en het vergelijken/reserveren gaat heel eenvoudig.

Super eenvoudig en overzichtelijk.

Ik ben niet tevreden. De prijs werd tijdens de reservering plots duurder tijdens de reservering. Ook de service op de parking was niet goed. Tot slot heb ik pas een factuur gekregen nadat ik ernaar... Ik ben niet tevreden. De prijs werd tijdens de reservering plots duurder tijdens de reservering. Ook de service op de parking was niet goed. Tot slot heb ik pas een factuur gekregen nadat ik ernaar vroeg.

Beste Tobias,
Beste Tobias,
Vervelend dat u het reserveren met Airportdeal zo ervaren heeft. Wij doen er alles aan om parkeren voor u eenvoudig en goedkoop te maken. Prijzen van parkeerplaatsen kunnen echter fluctureren op basis van beschikbaarheid. Vergelijk het met de prijzen van vliegtickets.
Wat betreft uw feedback over de factuur; het klopt inderdaad dat de factuur standaard niet wordt meegestuurd. Deze is wel altijd op te vragen via onze klantenservice zoals u ook deed en gekregen heeft. Wel zullen we overwegen om deze standaard bij elke reservering mee te sturen.
Nogmaals dank voor de feedback en fijne dag gewenst!

Verschrikkelijk

Door de sleutel af te geven zijn we verschillende knoppen (van op de blazers in de auto, van de radio) kwijtgeraakt. Of beter gezegd: ze zijn gestolen, gezien ze er supermoeilijk af te halen waren +... Door de sleutel af te geven zijn we verschillende knoppen (van op de blazers in de auto, van de radio) kwijtgeraakt. Of beter gezegd: ze zijn gestolen, gezien ze er supermoeilijk af te halen waren + meerdere krassen op het voertuig vastgesteld. Verschrikkeijk

Beste Ellen,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Ellen,
Bedankt voor uw reactie!
Vervelend om te lezen dat uw auto tijdens het parkeren beschadigd is. Heeft u hierover al contact gehad met EazzyPark? Voorafgaand aan het parkeren van uw auto wordt deze namelijk rondom gefotografeerd. Onze ervaring is daarnaast dat EazzyPark een mogelijke schade altijd zeer correct oplost.
Fijne dag gewenst!

Goede service

Snelle afhandeling

Op de site staat niet de sleutel inleveren maar bij ons was parkeerplek vol en moesten we sleutel wel inleveren omdat de auto ergens anders neergezet werd...dit vermelden lijkt me verstandig.

Alles prima geregeld

Snelle afhandeling bij zowel de auto inleveren als ophalen

Perfect in orde

Snel en efficie

..,

Overzichtelijke website, lage prijs en prima service!

Het vergelijken van de parkeeraanbieders en het prettige contact.

Super, heel handig!

Service is goed, scherp geprijsd en lekker handig! Gebruik de site regelmatig.

Prima service.

Gemakkelijk gebruik.