Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Oldtimerservice Kranz

Internet

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

ja, sehr freundliches Personal.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

nein

I.Price

Erg gemakkelijk

ja

Mijn reis was geannuleerd en bevestiging ontvangen. Verder niets gehoord tot deze brief.

Boutsen

Zeer goed

Andrea gergs

Heel makkelijk en goed geregeld

Ja

Nee

Brigitte Buys

Simpel te maken

Zeker wel!

Neen

von B

Auf der Webseite des Flughafens / über google.

ja. aber das neue Verlegen des Pflasters hat gestört. Viel Dreck, viel Sand, viele Pflastersteine die im Weg standen bei der Ausfahrt. Beschilderung bei der Anfahrt war etwas unklar.

Insgesamt schon sehr gut.

Vergeten

Zelf uitgezocht via internet

Heel relaxt

Het mag een piepje gunstiger in prijs

Be

Reserveren was niet moeilijk maar geld terug krijgen wel moeilijk!

we hadden geannuleerd omdat we onze vlucht moesten omboeken van Corendon, we zouden ons geld terugkrijgen maar nu langer dan 2 weken later nog niets ontvangen, ze beantwoorden de mail niet meer na... we hadden geannuleerd omdat we onze vlucht moesten omboeken van Corendon, we zouden ons geld terugkrijgen maar nu langer dan 2 weken later nog niets ontvangen, ze beantwoorden de mail niet meer na we om ons geld vroegen!

Gelijk geld terug geven als iemand moet annuleren en daar ook extra voor betaald heeft!

Reactie Airportdeal:

Beste heer/mevrouw Bevers,
Beste heer/mevrouw Bevers,
Bedankt voor uw feedback! Wij hebben u altijd keurig te woord gestaan. Dat er per ongeluk iets mis is gegaan in het terugbetalen van uw parkeergeld klopt. Dit spijt ons en hiervoor nogmaals onze excuses. Wij beloven dit in het vervolg beter en sneller in orde te maken. Hopelijk alsnog tot een volgende keer op Airportdeal.
Noëlle

Kappelhoff

Über das Internet

Leider war mein Auto in der Baustelle des Platzes geparkt !

Nachtbeleuchtung des Platzes mit Sensorschaltung

Udo Schnell

Internet

Normalerweise Parkplatz, allerdings nahe beim Flugplatz. Aber sehr teuer!

Bessere Anfahrtsbeschreibung.