Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

Mertens

Heel goed!

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Zeer vlotte service. Vriendelijke ontvangst.

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

Slecht

Neen

Als je vlucht binnen 24 uur word geannuleerd en je netjes beld dat je dan ook je geld terug krijgt

Reactie Airportdeal:

Beste Richard,
Beste Richard,
Bedankt voor uw feedback. Tot 24 uur voor vertrek is het mogelijk om uw reservering te annuleren. Daarna helaas niet meer. Dit komt omdat de parkeerplaats exclusief voor u wordt gereserveerd en vrij gehouden. Mocht uw vlucht zijn geannuleerd buiten uw toedoen om, dan worden de kosten voor parkeren in vele gevallen vergoed door uw reisverzekering. Hopelijk bent u hiermee enigszins geholpen, fijne dag!
Noëlle
Customer service Airportdeal

Top

Everything’s top notch

Nothing

Detlev Lachmann

Ik vond het erg leuk. De parkeerplaats was ondanks bouwplaatsen gemakkelijk te vinden. De service is zeer bekwaam, vriendelijk en betrouwbaar. Ik zou opnieuw boeken en zou het ten zeerste aanbevelen... Ik vond het erg leuk. De parkeerplaats was ondanks bouwplaatsen gemakkelijk te vinden. De service is zeer bekwaam, vriendelijk en betrouwbaar. Ik zou opnieuw boeken en zou het ten zeerste aanbevelen aan anderen.

Maxime

Ik ben heel tevreden over de service van Airportdeal. Duidelijke uitleg op de website, goede prijs en de parkeerplaats zelf was goed en de shuttleservice naar Schiphol ook!

Scherpe prijs en duidelijke uitleg en afhandeling

Geen verbeterpunten

j.verdonschot

Ideaal ,gemakkelijk

goed bereik snelle afhandeling

bij schade aan auto een betere oplossing te zoeken ,mijn auto had een mechanische schade aan stuurslot opgelopen en hierop werd geantwoord dat een mechanische schade niet vergoed werd omdat niet te... bij schade aan auto een betere oplossing te zoeken ,mijn auto had een mechanische schade aan stuurslot opgelopen en hierop werd geantwoord dat een mechanische schade niet vergoed werd omdat niet te bewijzen was wie de schade heeft toegebracht . de schade met formulier is toegezonden aan eazypark maar hier werd niets mee ge daan dit vind ik een zeer
kwalijke zaak Dit vind ik zeer slecht ,en ik zit met de onkosten. een tweede hands stuurslot kost al gauw 250 euro.s bedankt.

Reactie Airportdeal:

Beste heer Verdonschot,
Bedankt voor uw feedback!
Beste heer Verdonschot,
Bedankt voor uw feedback!
Vervelend om te lezen dat uw auto (mechanisch) is beschadigd. Onze ervaring is dat EazzyPark altijd zeer correct omgaat met het herstellen van eventuele schade. Desondanks zullen wij hierover in contact treden met EazzyPark om te overleggen hoe dit heeft kunnen gebeuren. Hopelijk mogen wij u in het vervolg wel weer begroeten bij Airportdeal.
Fijne dag gewenst!
Noëlle

Tiny

Uitstekend

Dat het zo gemakkelijk is om te reserveren.
Vriendelijke ontvangst, en snel.
Je hoeft niet niks mee uit te printen.

Niet dat ik weet.

Rob

Super handige website, ga er zeker vaker gebruik van maken!

Snel en makkelijk

Sehr professionell und schnelle Abwicklung

Schnelle Abwicklung, Auto war bei der Ankunft da, es war nichts beschädigt.

Monica Briesum

Prima service.Had plaats in garage van hotel Wings precies naast Ingang vliegveld Rotterdam.Volgende keer reserveer ik er weer als ik vanaf Rotterdam vlieg.

Niet bij receptie van hotel het parkeerkaartje laten checken voordat je weer weg kan.Mss gewoon beneden in de garage gewoon uitchecken?