Wat vindt u van de informatie op de website? / Was halten Sie von den Informationen auf der Website?
Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Was denken Sie über das Aussehen und das Gefühl der Website?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie beim nächsten Mal wieder über Airportdeal buchen?
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was halten Sie von der Benutzerfreundlichkeit der Website?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Was denken Sie über den Reservierungsprozess?

Landman

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Haben Sie Ihr Auto zufriedenstellend geparkt?

Weg brengen en op halen was goed regegeld

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für den Airportdeal?

J

Makkelijk en handig als je vroeg moet vliegen

Goedkoop en makkelijk

Arnaud marteel

Zeeer ontevreden!!! Geen duidelijke parking! Hebben echter op parking van een supermarkt moeten staan gedurende 5weken!!!

Niks

Duidelijke parking en degelijk personeel van taxi aub

Reactie Airportdeal:

Beste Arnaud,
Jammer om te lezen dat u ons onvoldoende beoordeeld.
Beste Arnaud,
Jammer om te lezen dat u ons onvoldoende beoordeeld.
De parking van Park&Fly staat weldegelijk duidelijk aangegeven. Op uw reserveringsbevestiging staat het correcte adres én borden langs de weg vertellen u exact waar de parking is. Dat u desondanks toch besloot om uw auto te parkeren bij een supermarkt is niet verwijtbaar aan Airportdeal of SkyPark.
Vervelend vind ik het wel voor u, maar dat heb ik ook al aangegeven in ons eerdere contact hierover.
Ik hoop dat u met veel plezier terug kijkt op uw reis en u in de nabije toekomst nog eens mag begroeten op Airportdeal.
Noëlle

Arold Moonen

Prima service/kwaliteits verhouding

service

Zeer positief

Dicht bij de luchthaven en goede service. Kenteken wijzigen minder dan 24 uur van te voren was snel geregeld

Elly van Wijngaarden

Dichtbij

Niet, prima geregeld

Bianca Schunck

Prima geregeld, geen gekke dingen.

Nette ontvangst. Op loopafstand van het vliegveld.

Arvid van der Voorst

Top !

Snel. professioneel en veilig

Prima niets mis mee

Het is goed zoals het is

Geen tips

Hop

Goede service !!

Goede service !!

Er was een klein communicatie foutje met het taxibedrijf wat ons op zou halen maar door de helpdesk van airportdeal gelijk opgepakt en gelijk naar een snelle oplossing gezocht .. grote dank daarvoor
Vooral voor het snelle schakelen

Mvg fam. Hop

Goede en snelle service