Wat vindt u van de uitstraling van de website? / Wie finden Sie das Layout der Internetseite?
Wat vindt u van het reserveringsproces? / Wie bewerten Sie den Reservierungsprozess?
8.2/10
Wat vindt u van de gebruiksvriendelijkheid van de website? / Was beurteilen Sie die Benutzerfreundlichkeit der Internetseite?
8.2/10
Wat vindt u van de informatie op de website? / Wie bewerten Sie die Informationen auf der Internetseite?
Zou u de volgende keer weer via Airportdeal reserveren? / Würden Sie das nächste Mal wieder über Airportdeal reservieren?

Erwin

Jammer dat er verborgen kosten zijn die niet bij het reserveren bekend worden gemaakt.

Is het parkeren van uw auto naar tevredenheid verlopen? / Waren Sie mit dem Parken Ihres Autos zufrieden?

Nog niet

Heeft u verbeterpunten of tips voor Airportdeal? / Haben Sie Verbesserungspunkte oder Tipps für Airportdeal?

Wees eerlijk over de extra kosten die de aanbieder van de parkeerplaats berekend voordat de boeking gemaakt wordt!

Beste Erwin,
Beste Erwin,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u de verstrekte informatie op onze website als onduidelijk hebt ervaren. Wij doen er alles aan om u zo volledig en correct mogelijk te informeren. Uw feedback nemen wij mee is onze maandelijkse optimalisatie werkzaamheden aan de website. Uw parkeerreservering is geannuleerd en het bedrag van uw reservering naar u terug overgemaakt. Excuses voor het ongemak.

Rasit Boztoprak

Google

Ich habe meinen Führerschein verloren und daher den Parkplatz nicht genutzt. Ich habe eine email geschrieben und nichtmal eine Antwort erhalten.

Dear Rasit,
Dear Rasit,
Thanks for your feedback! How annoying that parking at Euro-Parking did not go well. However, we have not received an email from you. Have you tried to contact Euro-Parking directly about this? Please send your email to hello@airportdeal.nl so I can check what we can do for you.
Kind regards,

Sebastian Preuss

Homepage

Ja, das Parken auf P24 hat gut funktioniert. Allerdings hat die Erkennung des Nummernschildes nicht funktioniert und ich musste die Schranke mit dem Barcode öffnen .

Bitte den Nummernschild-Scanner reparieren.

TPIM

Slecht

Uiteindelijk heb ik gewoon geparkeerd op P3, veel goedkoper en voldoende plaats.

Beste Magdaleen,
Beste Magdaleen,
Bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u gereserveerd had bij Park & Fly Düsseldorf Airport en begrijp uit uw review dat dit niet naar tevredenheid is verlopen. Het is ons echter niet duidelijk waar uw onvrede uit voortkomt. Zou u ons op hello@airportdeal.nl nog iets meer toelichting kunnen geven? Wellicht dat wij de problemen dan voor u kunnen oplossen. Wij horen nog graag van u!

C.stoel

rth

ja

er wordt wel iets teveel km met de auto gereden, ik weet niet hoever de parkeerplaats is maar daar zal het wel met te maken hebben

Paul Thora

Neen

Gausepohl

Ich habe sie zufällig im Internet entdeckt

Mein Fahrzeug war sicher abgestellt und bei der Rückkehr ganz in der Nähe des Abholschalters bereitgestellt.

nein

Bruin